סמארטפון ה-Galaxy J7 2017 נחשף דרך תמונה מודלפת חדשה

סמארטפון Galaxy J7 2017 (מקור: אוון בלאס, הדלפה) סמארטפון Galaxy J7 2017 (מקור: אוון בלאס, הדלפה)

הדור הבא של אחת מסדרות הסמארטפונים הפופולריות ביותר בשוק נחשף זו פעם נוספת, כאשר מדליף המובייל המוכר, אוון בלאס (evleaks) מציג את תמונתו של ה-Galaxy J7 2017. תמונת היח”צ החדשה אותה חושף בלאס מציגה הפעם את עיצובו של המכשיר ללא הכיסוי שהקיף אותו בהדלפה הקודמת מחודש ינואר וניתן לראות דרכה את הפס המשתרע לרוחב גב המכשיר ועוטף את המצלמה הראשית ומבזק ה-LED.

בלאס מציין כי הגרסה אותה חשף בהדלפה תהיה מדגם SM-J727 שיושק עבור ספקית הסלולר האמריקנית ורייזון (Verizon), אם כי לא צפויים שינויים בעיצובו הסופי גם עבור שווקים אחרים בהם יופיע.

מפרטו הטכני של ה-Galaxy J7 2017, כפי שזה נחשף בהדלפות קודמות, כולל מסך Super AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית HD 720p, מעבד בעל 8 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53 המשולב במערכת על שבב Snapdragon 626 מבית קוואלקום יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 506, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 2 גיגה-בייט, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית וחיישן 5 מגה-פיקסל עבור מצלמת הסלפי וסוללה בקיבולת 3,000mAh. מערכת ההפעלה של הגלקסי J7 החדש צפויה להיות אנדרואיד 7.0.

מועד חשיפתו של הדגם החדש בסדרה לא ידוע בשלב זה, אך בהתחשב בכך שסדרת ה-Galaxy J7 לשנת 2016 נחשפה בחודש מרץ של השנה הקודמת, השקתה של סדרת ה-Galaxy J7 לשנת 2017 איננה רחוקה. בתמונה שמפרסם בלאס מופיע התאריך 10 באפריל על גבי המסך, תאריך העשוי להיות מועד אפשרי לחשיפתו של הסמארטפון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים