הוכרז: ZTE Quartz – שעון חכם עם מפרט מתקדם עבור מחיר מפתה

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הסינית, ZTE, מצטרפת לשוק המחשוב הלביש שנמצא בהתהוותו, וחושפת את ZTE Quartz, השעון החכם הראשון מבית ייצורה שפונה לשווקים מחוץ למולדתה ומריץ את מערכת ההפעלה החדשה מבית גוגל לשעונים חכמים, היא כמובן Android Wear 2.0.

השעון החכם החדש מבית ZTE, שנחשף כעת לאחר חרושת שמועות קצרצרה ודלילה למדי, מציע מגוון נרחב של פיצ’רים ויכולות מתקדמות במחיר מפתה ביותר של 192 דולר, הם משתווים לכ-710 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי. אז מה יקבלו משתמשי השעון עבור סכום זה?

ראשית, מציע ה-Quartz מבנה עגול עשוי מתכת יוקרתי, שבמרכזו מסך AMOLED בגודל 1.4 אינץ’ וברזולוציית 400X400 פיקסלים ומשמאלו כפתור יחיד. משני צידי השעון נמצא רצועות מתחלפות, כאשר הרצועה הסטנדרטית שתגיע ברכישת השעון עשויה מסיליקון. מבנה זה, אגב, עמיד בפני מים ואבק תחת תקן IP67.

מתחת למכסה המנוע הופך השעון למפתה אף עוד יותר, בעודו מציע את פלטפורמת העיבוד למחשוב לביש Snapdragon Wear 2100 הכוללת 2 ליבות בתדר מירבי של 1.1GHz, בשילוב זיכרון בנפח 768MB RAM, רכיב אחסון בסך 4 גיגה-בייט ושבב GPS עצמאי שיאפשר למשתמשים לנטר אחר מסלולי הריצה, ההליכה או הרכיבה ללא צורך להתבסס על נתוני המיקום של הסמארטפון אליו מחובר השעון.

נוסף על אלו ועל מנת להרחיב את יכולות השימוש בשעון ללא תלות בסמארטפון אף יותר, כולל ה-ZTE Quartz חריץ המיועד לשילובו של כרטיס סים, כך שמשתמשי השעון יוכלו להשאיר את הסמארטפון שלהם בבית ולהמשיך לקבל שיחות והודעות ללא כל בעיה.

עם זאת, ישנה תמיכה בקישוריות סלולרית בדור השלישי (3G) בלבד, לצד קישוריות בלוטות’ ו-WiFi. את המפרט המרשים תניע סוללה גדולה למדי בקיבולת של 500mAh, שתספק לדברי היצרנית זמן שימוש של כשני ימי עבודה מלאים תחת טעינה אחת. טעינת השעון תתבצע דרך תחנת עגינה ייעודית אליה נדרש לחבר שנאי שבקצהו מחבר MicroUSB סטנדרטי.

נכון לרגעים אלו נראה כי השעון ימכר באופן בלעדי בארה”ב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים