דיווח: גרסת הבסיס למכשיר הדגל Nokia 9 עם 4GB RAM בוטלה

נוקיה 9 (משמאל) ונוקיה 8 (הדלפה) נוקיה 9 (משמאל) ונוקיה 8 (הדלפה)

ענקית הסלולר המיתולוגית, נוקיה, ויצרנית מכשירי המותג הצעירה HMD Global, צפויות להציג במהלך השבועות או החודשים הקרובים את מכשיר הדגל הראשון למותג מזה זמן רב, שצפוי להיקרא בשם Nokia 9. זה, לטענת דיווחים ושמועות מהחודשים האחרונים, עשוי היה להגיע ב-3 גרסאות שונות הכוללות 4, 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM). כעת נראה כי צמד החברות החליטו לוותר על אחת מגרסאות המכשיר, כך על פי דיווח חדש שצץ ברשת במהלך הימים האחרונים.

עלפ פי הדיווח, וריאציית ה-Nokia 9 עליה ויתרו החברות הציעה למשתמשים 4GB RAM (שם דגם: TA-1004), ואת מקומה כדגם הבסיס של המכשיר תתפוס וריאציה המכילה מתחת למכסה המנוע זיכרון 6GB RAM, שתושק בצמוד לגרסת פרימיום המציעה לא פחות מ-8 גיגה-בייט זיכרון עבודה.

הצצה לאחור

מלבד המצויין מעלה, צפוי ה-Nokia 9 על פי דיווחים קודמים בנושא, להציע למשתמשיו מסך Quad HD בגודל 5.3-5.5 אינץ’, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, זיכרון אחסון פנימי בסך 64 או 128 גיגה-בייט ופלטפורמת עיבוד מדגם Snapdragon 835 המשלב 8 ליבות Kryo 280 בתדר מירבי של 2.45GHz יחד עם מאיץ גרפי מדגם Adreno 540.

עוד יציע הסמארטפון סוללה בקיבולת של 3,800mAh שתטען דרך מחבר USB Type-C תוך שימוש בטכנולוגיית הטעינה המהירה Quick Charge 4.0 וכן מערך צילום ראשי שיכיל שני חיישני צילום ברזולוציית 13 מגה פיקסל כל אחד, עם פלאש LED כפול ופוקוס לייזר אוטומטי. מערכת ההפעלה שצפויה לרוץ על הנוקיה 9 היא אנדרואיד 7.1.1.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים