פרטנר משיקה חבילת גלישה ביתית במהירות 1,000 מגה ב-100 שקלים בחודש

לוגו Partner Fiber תמונה: פרטנר

חברת פרטנר הודיעה היום (ד’, 9.8) כי תבצע השקה מסחרית של Partner Fiber, רשת הסיבים האופטיים של החברה, עם חבילת גלישה חדשה עבור לקוחות האינטרנט הביתי, שתגיע למהירות הורדה (Download) מירבית של 1,000 מגה-ביט בשניה ועד 100 מגה-ביט בשניה בהעלאה (Upload). את חבילת הגלישה הביתית החדשה מציעה פרטנר במחיר של 100 שקלים בחודש עבור ספק ותשתית הסיבים של החברה, אך לאחר שנה יעלה המחיר ל-210 שקלים בחודש, אלא אם יבחר המנוי לעבור לאחת מהחבילות האחרות של החברה.

בשלב זה לא זמינה רשת הסיבים של פרטנר בכל מקום בארץ, כאשר על פי החברה קיימת זו בחלק מהשכונות והאיזורים המרכזיים ביישובים אור יהודה, ירושלים, כפר סבא, תל אביב, ראשון לציון, באר שבע, הוד השרון, פתח תקווה, רמת גן וראש העין. עד סוף השנה מבטיחה פרטנר להתחיל פריסה של רשת הסיבים בישובים נוספים, בהם גבעתיים, באר יעקב, גבעת שמואל, גני תקווה, הרצליה, חדרה, חולון, יבנה, נתניה ורמת השרון.

בשלב זה, הופעתכם ברשימת הישובים בהם כבר החלה פריסת הרשת אינה מבטיחה כי תוכלו להתחבר אליה. בפרטנר לא מציינים באילו איזורים בכל אחד מהישובים זמינה הרשת, אלא רק כי הפריסה החלה באיזורים בהם ישנה בניה חדשה. כדי שתוכלו לקבל מידע נוסף עליכם להירשם באתר החברה לצורך קבלת פרטים. ההרשמה דורשת מתם שם וכתובת מלאים ומספר טלפון לחזרה.

על מנת להינות ממהירויות הגלישה הגבוהות ברשת הסיבים של פרטנר עם חבילת הגלישה החדשה, על המכשירים השונים בביתכם להתאים למהירויות הגלישה הגבוהות של עד 1 גיגה-ביט בשניה. הנתב שמספקת החברה תומך במהירות הגלישה הגבוהה ומוצע ללקוחות במודל השכרה בעלות חודשית של 10 שקלים (מעבר למחיר הבסיסי של החבילה). מפרטנר נמסר כי עבור מכשירים ביתיים שאינם תומכים בקצבי התעבורה הגבוהים, תספק החברה ציוד קצה (Bridge) שיאפשר להציע את מהירות הגלישה גם בהם.

החבילה החדשה מגיעה כחלק ממאמציה של החברה לפריסת תשתית סיבים אופטיים, אלו החלו עוד לפני יותר משנה, אז הודיעה פרטנר כי תחל בפריסת רשת סיבים אופטיים עצמאית על מנת לספק תחרות כתשתית נוספת שתהא זמינה לצרכני האינטרנט הביתי בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים