Xiaomi Redmi Note 5 דולף לרשת בתמונות חיות עם מסך נטול שוליים ביחס 18:9

Xiaomi Redmi Note 5 (הדלפה)

מוקדם יותר החודש שיתפנו אתכם בתמונות ההדמיה הראשונות שמצאו דרכן אל הרשת והתיימרו להציג, בהתבסס על שמועות, הדלפות ודיווחים קודמים, כיצד יראה אחד ממכשירי שוק הביניים המעניינים ביותר לשנים 2017-18, הוא ה-Xiaomi Redmi Note 5. כעת, לקראת ההכרזה הקרבה ובאה, דולף המכשיר המתקדם בתמונות חיות ראשונות המספקות אישור לכל הדיווחים והשמועות ששמענו עד עתה.

על סמך התמונות החדשות, המצורפות שתיהן בראש הכתבה, ניתן לאשר זו פעם נוספת כי ה-Redmi Note 5 יציע למשתמשיו שיפור משמעותי בהשוואה לקודמו, כאשר על רובו המכריע של חלקו הקדמי ישתלט מסך ביחס צפייה של 18:9. צג זה מגיע עם שוליים דקיקים למדי ולמעשה אף דקים עוד יותר מתמונות ההדמייה מבוססות השמועות שראינו מוקדם יותר החודש. מעל למסך תשולב מצלמת סלפי קדמית יחד עם אפרכסת לביצוע שיחות, כאשר נראה כי שיאומי ויתרה על שילובם של כפתורי ניווט קפסטיביים לטובת כפתורי ניווט וירטואליים.

במעבר חד לגב המכשיר ניתן לראות כי קווי העיצוב של זה ישארו דומים לאלו שהציג קודמו, כאשר חומר הגלם העיקרי בו מבצעת החברה שימוש הוא מתכת. בגב הרדמי נוט 5 ניתן לראות שינוי משמעותי נוסף בהשוואה לדור הקודם וזהו מערך צילום כפול בעל שני חיישני צילום, כאשר מילימטרים ספורים תחתם ממוקם קורא טביעות אצבע. על פי הערכות, יציע המכשיר מתחת למכסה המנוע את אחת ממערכות השבבים לשוק הביניים Snapdragon 630/660 או אולי שבב מסוג Helio P25 מבית מדיה טק, בשילוב 3 או 4 גיגה-בייט זיכרון פעולה (RAM).

ה-Xiaomi Redmi Note 5 צפוי להחליף את מי שככל הנראה היה לאחד ממכשירי שוק הביניים הנמכרים ביותר בישראל בשנה החולפת, הרדמי נוט 4. דגם זה הוצג באופן רשמי לפני למעלה משנה ומאז זכה להפוך לאחד מן המכשירים הפופולריים ביותר שראינו, כאשר זה גם נבחר על ידי קוראי אתר גאדג’טי למכשיר המשתלם ביותר לשנת 2016. שלל השינויים והשדרוגים שיביא עימו ה-Redmi Note 5 בהשוואה לקודמו, בשילוב עם תג מחיר נוח ומשתלם, עשויים לאפשר לשיאומי להגביר את חדירתה בשוק העולמי בכלל והישראלי בפרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים