הודלף: Sony Xperia XZ2 יגיע עם מסך 5.48 אינץ’ בעל שוליים דקים ו-2 מצלמות בגבו

צילום: גאדג’טי

חטיבת המובייל של ענקית הצילום ויצרנית הטכנולוגיה היפנית, סוני, צפויה להציג בקרוב את דור מכשירי הדגל הבא מייצורה שיביא עימו את השינוי העיצוב המשמעותי ביותר למכשירי הסמארטפון של החברה מאז הוצג ה-Sony Xperia Z לפני קרוב ל-5 שנים. אחד מן הסמארטפונים הראשונים שיביא עימו את העיצוב החדש וזה שצפוי להפוך למכשיר הדגל הבא של היצרנית הוא ה-Sony Xperia XZ2, שפרטים חדשים אודות מפרטו הטכני מוצאים דרכם אלינו זה עתה.

על פי המידע החדש, מכשיר הדגל הבא של סוני, שעשוי להיקרא בשם Xperia XZ2 (אם כי הדבר אינו חקוק בסלע), ישלב פאנל תצוגה בגודל 5.48 אינץ’ עם שוליים דקיקים למדי. השוליים הדקים יאפשרו לסוני להציג מימדים צנועים למדי עבור המכשיר: 148 מ”מ אורך ו-73.4 מ”מ רוחב. עובי המכשיר ומשקלו יעמדו על 7.4 מ”מ ו-156 גרם, בהתאמה.

מתחת למכסה המנוע ישלב ה-Xperia XZ2 את מערכת השבבים העוצמתית Snapdragon 845 עליה הכריזה קוואלקום רק לאחרונה, סוללה בקיבולת של 3,130mAh עם תמיכה בטעינה מהירה מסוג Quick Charge (גרסה מדוייקת אינה ידועה אם כי SD845 תומכת ב-Quick Charge 4 Plus) ולצד אלו נמצא 4GB RAM בשילוב עם 64GB זיכרון אחסון פנימי. בגב המכשיר ישולבו 2 מצלמות ברזולוציית 12 ו-15 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה שתגיע עם הסמארטפון ישירות מן הקופסה תהא אנדרואיד 8.1 אוראו.

את האישור בדבר העיצוב החדש לדור הסמארטפונים הבא של החברה סיפק לא מכבר בכיר בנציגות סוני בהודו, שציין כי זו תחדול מלייצר מכשירי דגל עם שיטת העיצוב OmniBalance וכי מכשיריה החדשים ישלבו קווי עיצוב שטרם ראינו. על ה-Xperia XZ2 ודגמים נוספים לסדרת דגל (בהם פאבלט עם מסך בגודל 5.7 אינץ’) צפויה היצרנית להכריז במסגרת תערוכת MWC 2018, במהלך חודש פברואר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים