מכשיר הדגל הבא של סוני יגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ’ בעל שוליים דקיקים וברזולוציית 4K

צילום: גאדג’טי

בחודשים האחרונים העידו דיווחים שונים כי יצרנית הסמארטפונים היפנית סוני עומלת בימים אלו על מכשיר דגל שיגיע עם קווי עיצוב מחודשים שטרם נראו בסדרות מכשיריה הנוכחיות. דיווחים אלו קיבלו חיזוק עם אישור רשמי של החברה כי מכשירי הדגל הבאים בייצורה יציעו עיצוב חדש לחלוטין. כעת, מקבלים הדברים חיזוק נוסף כאשר הדלפה חדשה חושפת את מפרטו המלא של סמארטפון הדגל הבא מבית סוני, הקרוי כעת בשם הקוד Sony H8541.

על פי ההדלפה החדשה ניתן לאשר בראש ובראשונה כי המכשיר יציע למשתמשיו פאנל תצוגה בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית 4K UHD. חרף המסך הגדול, יהיו מימדיו, על פי ההדלפה, צנועים למדי ויעמדו על 149 מ”מ אורך, 74 מ”מ רוחב ו-7.5 מ”מ עובי. מידע זה מאשר כי פאנל התצגוה יגיע עם שוליים דקיקים ביותר והם אלו שיאפשרו לחברה לשמור על מימדיו נוחים וצנועים ביותר.

הצצה לאחור

עוד נחשף בהדלפה כי מתחת למכסה המנוע של ה-Sony H8541 תפעל מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835 בייצור קוואלקום ולצידה 4GB RAM בשילוב 64 גיגה-בייט של זיכרון אחסון פנימי מסוג UFS 2.1. על המפרט תנצח סוללה בקיבולת 3,420mAh עם יכולות טעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0, שתטען דרך שקע USB Type-C. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר היא אנדרואיד 8.0 אוראו. המכשיר, שצפוי להוות דור ההמשך ל-Xperia XZ Premium, יהיה עמיד בפני מים ואבק תחת תקן IP65/8.

עוד ניתן לראות במסגרת ההדלפה כי מועד ההשקה או ההכרזה של המכשיר יהיה במהלך שנת 2018, כך שבהחלט ייתכן כי מועד הכרזתו יהיה כחלק מתערוכת MWC 2018 או תערוכת CES 2018 שיתרחשו בחודשים פברואר וינואר הקרובים, בהתאמה. עם זאת, הדבר אינו ברור או ידוע לחלוטין בשלב הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים