וואווי עשויה להציג בקרוב סמארטפון עם זיכרון אחסון פנימי בנפח 512GB

שלט Huawei צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

עד לפני כעשור, עם ההכרזה על מכשירי האייפון הראשונים ותחילת עידן הסמארטפונים המודרני, נאלצו להסתפק מכשירי הסלולר שלנו ברכיבי אחסון פנימי שעמדו, במקרה הטוב, על 8 גיגה-בייט, ובמקרים מעט פחות טובים גם נעו סביב 2-4 גיגה-בייט.

מאז, התעצמותו האדירה של שוק הסלולר והתגברות שוק צריכת/יצירת התוכן על גבי הסמארטפונים, הביאה את היצרניות להגדיל את נפחי האחסון המובנים של מכשירי הסלולר באופן משמעותי. כיום, זיכרון אחסון בסך 64GB הפך לסטנדרט החדש, כאשר מכשירים בעלי זיכרון אחסון בסך 128 ו-256 גיגה-בייט הגבירו נוכחותם בשוק גם כן.

הצצה לאחור

כעת, נראה כי יצרנית הסמארטפונים וואווי מעוניינת לקחת את נושא זה צעד אחד קדימה, ולהשיק בקרוב סמארטפון שיזכה לקבל זיכרון אחסון פנימי בעל נפח של 512GB. כך עולה מתוך בקשה שהגישה היצרנית למשרד התקשורת הסיני (TENAA) לאישור סמארטפון בעל שם הדגם NEO-AL00, ונחשפה במהלך הימים האחרונים.

מכיוון שוואווי כבר הספיקה להגיש ל-TENAA בקשה לאישור הסמארטפון, ניתן להניח כי המכשיר עשוי להפוך לרשמי בקרוב מאוד. באופן לא כה מקרי, מתכננת היצרנית להכריז ביום שלישי הקרוב, ה-27.3, על סדרת מכשירי הדגל הבאה בייצורה – Huawei P20.

בהתאם לכך, ייתכן מאוד כי אחד מדגמי הסדרה (סביר כי מכשיר ה-Huawei P20 Pro בוריאציה היקרה ביותר), עשוי להביא עימו את נפח האחסון העצום – זאת בפעם הראשונה בשוק הסמארטפונים הבינלאומי. עוד עולה מתוך הבקשה שהגישה וואווי, כי דגם זה יציע למשתמשיו זיכרון RAM בסך 6GB.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים