מייזו רושמת פטנט חדש לזיהוי טביעות אצבע

לוגו חברת מייזו

כאשר רוב יצרניות הסלולר כבר מתחילות להפנים כי בשלב מסוים בעתיד הקרוב הן יצטרכו להיפרד מסורק טביעות האצבע באיזור נראה של המכשיר ולהטמיע את זה מתחת למסך, מייזו (Meizu) רושמת פטנט שונה משאר הרעיונות המציג את בחירתה להטמיע את הסורק החדש בשולי המכשיר.

המכשיר האחרון אשר הוכרז עם סורק טביעות אצבע באיזור שלא נגלה לעין הוא ה-Huawei Mate RS Porsche, זה מגיע עם סורק טביעות אצבע מתחת למסך. הסורק המשולב ב-Mate RS מסוגל לזהות כאשר המשתמש מרחף עם האצבע מעל המסך ולהדליק את התצוגה, כאשר מה שנותר למשתמש לעשות הוא פשוט להניח את האצבע על גבי המסך.

הפטנט אשר ענקית הטכנולוגיה הסינית רושמת עובד על ידי פריסה של חיישנים מסוג Ultrasonic מתחת לשולי המכשיר בחלק הקדמי שלו אשר יזהו מתי המשתמש מניח על זה את האצבע. הפטנט הרשום של החברה יעבוד בשלושה שלבים:

  1. זיהוי נגיעת המשתמש בשולי המכשיר.
  2. שליחת המידע למעבד המכשיר.
  3. העברת מידע בין המעבד למכשיר לשם אימות טביעת האצבע.

הסתירה הנובעת מהפטנט של החברה מגיעה מכך שהטרנד הנוכחי סותר את הרעיון בשלמותו מכיוון שיצרניות הסלולר שואפות לצמצם את שולי המכשיר עד לשלב היעלמותם לחלוטין, מה שבעתיד לא יאפשר את קיום הפטנט ויחייב את החברה לשלב סורק טביעות אצבע מתחת לתצוגת המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים