הוכרז: Misfit Vapor 2 – שעון חכם עם GPS, מסך OLED ומערכת Wear OS

שעון Misfit Vapor 2 (מקור Misfit) שעון Misfit Vapor 2 (מקור Misfit)

תחום השעונים החכמים ממשיך להתרחב עם חברת Misfit שחושפת את שעון ה-Vapor 2 אשר מגיע בגודל 41 מ”מ או 46 מ”מ ומבוסס על מערכת Wear OS של גוגל (Google) עם מסך OLED ו-GPS מובנה.

בעוד שלא רבים שמעו על חברת Misfit בישראל, החברה הכריזה על דגם המשך לשעון ה-Vapor, כשהגרסה החדשה תגיע ב-2 גדלים אך תתבסס, כמו הדגם הראשון, על מערכת השבבים Snapdragon 2100 של קוואלקום (Qualcomm) ולא על דגם ה-Snapdragon 3100 החדש יותר, מה שימנע מהשעון לנצל חלק מהיכולות המתקדמות יותר של מערכת Wear OS.

לפי Misfit, שתי הגרסאות של השעון, בגודל 41 מ”מ עם מסך 1.2 אינץ’ ו-46 מ”מ עם מסך 1.4 אינץ’, יגיעו עם מסך OLED בעל צפיפות פיקסלים של 328PPI. החברה הוסיפה לדור החדש של השעון שבב NFC ו-GPS, בעוד חיישן הדופק עבר שדרוג להצגת מדידות טובות. גוף השעון יגיע בצבע שחור, כסוף או ורוד (Rose Tone) עם מבחר גדול של רצועות הניתנות להחלפה.

ה-Vapor 2 יגיע עם זיכרון פנימי של 512MB ואחסון של 4GB כשהוא מאפשר אחסון של שירים על השעון עצמו והשמעה שלהם ללא צורך במכשיר סלולרי. חברת Misfit לא ציינה מה תקן העמידות של השעון, אלא רק שהוא עמיד במים בעומק של עד 30 מטרים.

מבחינת זמן השימוש בשעון, החברה טוענת ל”זמן עבודה של יום שלם” באמצעות סוללת 300mAh מובנית עם טעינה מהירה של 80% מהסוללה ב-50 דקות.

החברה לא מסרה תאריך מדוייק להשקת השעון והגדירה אותו רק כ”בקרוב”, כשתג המחיר על שני הגדלים יעמוד על החל מ-250 דולר.

תחום השעונים החכמים עובר תחייה מחודשת עם יותר ויותר חברות שמכריזות על שעונים חדשים. ה-Vapor 2 של Misfit מצטרף לרשימה ארוכה של הכרזות בתחום משעון Montblanc Summit 2 היוקרתי, דרך Huawei Watch GT בעל חיי הסוללה הארוכים ועד ה-LG Watch W7 ההיברידי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים