צפו בטיזר הראשון לרימייק של מלך האריות

מלך האריות 2019 (תמונה: Disney)

דיסני (Disney) שחררה סוף סוף את מה שמיליוני מעריצים ציפו לו בכסיסת ציפורניים – טיזר קצר לחידוש הקרב ובא של “מלך האריות” (The Lion King). הטיזר, שאורכו דקה וחצי, לא עושה דבר מלבד להציף מחדש זכרונות לאחד מהסרטים החשובים, האהובים והמשפיעים ביותר של דיסני בכל הזמנים.

הטיזר מראה שחזורים מדויקים של רגעים מהסרט המקורי, בעיקר מהפתיחה המפורסמת שלו, אך בתלת מימד ריאליסטי לחלוטין – בדומה לזה שהיה בחידוש האחרון ל”ספר הג’ונגל“. הסרט מבוים גם על ידי ג’ון פאברו (Jon Favreau), שביים את “ספר הג’ונגל” המדובר, כך שחיות-מחשב ריאליסטיות הופכות בהדרגה למומחיות בשבילו.

ברקע אפשר לשמוע את קולו של ג’יימס ארל ג’ונס (James Earl Jones), שחוזר לדובב את מופאסה אחרי 25 שנים. זה הקול היחידי ששומעים בטריילר מעבר לשירת הזולו המפורסמת מ”מעגל החיים”, אבל כמו בכל פרסומת שקשורה לסרט, דיסני זוכרת להציג רשימה של קאסט המדובבים שאנחנו נשמע בסרט, שהוא אחד הקאסטים המרשימים ביותר שהיו לדיסני אי פעם.

בין המדובבים נזכה לשמוע את דונלד גלובר (Donald Glover) בתפקיד סימבה, ביונסה (Beyonce) בתפקיד נאלה, צ’יווטל אג’יופור (Chiwetel Ejiofor) בתפקיד סקאר, ג’ון אוליבר (John Oliver), קיגן-מייקל קי (Keegan-Michael Key), סת’ רוגן (Seth Rogen), ועוד.

“מלך האריות” החדש צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-24 ביוני 2019.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים