לא ידעתם, אבל אתם בחרתם: החדשות והכתבות החמות של שנת 2018

סיכום שנה 2018

שנת 2018 הייתה חגיגית במיוחד עבורנו בגאדג’טי כאשר חגגנו את שנתו העשירית של האתר. הייתה זו שנה מלאת חדשות, עם מעט פחות פריצות דרך ממה שהיינו רוצים לראות, אך עם הרבה התקדמות בתחומים שונים וחברות בינלאומיות כמו שירות הזרמת המוסיקה ספוטיפיי, חברת יאנדקס (Yandex) שהשיקה שירות מוסיקה והזמנת מוניות ושירות הזמנת המזון האלטרנטיבי Wolt, שעשו דרכן לישראל.

לקראת שנת 2019 יש לנו עוד תוכניות רבות בגאדג’טי ונמשיך לבנות את הקהילה הקטנה שהקמנו לפני כעשור. אף שאנחנו עדיין מרגישים בתחילת הדרך, כבר הספקנו לא מעט ב-10 השנים האחרונות, כשהחשוב לנו מכל לאורך הדרך הוא המעקב השוטף אחר הבקשות שלכם. גם אם לא הספקנו לענות לכל מייל, או לכל תגובה, אין הרבה שפספסנו, בין אם המלצותיכם על מה שאתם רוצים לראות באתר, ובין אם מה שאתם לא רוצים לראות ובין אם הפניות לעזרה בנושאים אישיים בתחומים טכנולוגיים (אתם רוצים פורום לזה, אולי?). נשמח לשמוע מכם דרך מנוע התגובות מטה או במייל ישירות אלינו דרך עמוד יצירת הקשר באתר.

מידי שנה, רגע לפני שאנו מפרסמים את הבחירות שלכם בסקר סיכום השנה, אנו נוהגים להציג בפניכם את החדשות והסיפורים שבחרתם כמובילים פשוט דרך הביקורים השוטפים שלכם באתר. השנה הוספנו קטגוריה חדשה המציגה את מותגי הטלפונים הפופולריים ביותר מבין גולשי אתר גאדג’טי – אלו הם נבחרי השנה שלכם.

5 הידיעות (או ההכרזות) הנצפות ביותר השנה

Samsung Galaxy J6 2018 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Samsung Galaxy J6 2018 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)
5 חנות שיאומי הרשמית נפתחת היום בישראל, אירוע השקה מיוחד ב-22.8
14 באוגוסט. שמה של שיאומי כבר שגור בפי מרבית תושבי ישראל, לכן אין זה מפתיע במיוחד שאת המקום שלה ברשימת הידיעות הנצפות ביותר של השנה אצלנו בגאדג’טי תופסת השקתה של חנות הדגל הרשמית הראשונה של החברה בארץ.
4 גרסת הבטא של Fortnite לאנדרואיד זמינה כעת להורדה
12 באוקטובר. אחד המשחקים החמים ביותר של 2018 היה פורטנייט והחדשות הגדולות ביותר עבור המשחק היו הגעתו הרשמית לפלטפורמת אנדרואיד, גם אם היה זה רק בגרסת הבטא. מפתחת המשחק, Epic Games, לקחה כיוון שונה מזה לו הורגלנו, כשהמשחק היה זמין להורדה דרך אתר החברה, אך לא דרך חנות האפליקציות של גוגל, אולם זה לא עצר את פרץ ההתקנות המשמעותי שלו על סמארטפונים רבים בעולם.
3 מחירי iPhone XS ו-iPhone XS Max בישראל נחשפים, ההשקה ב-18 באוקטובר
27 בספטמבר. מכשירי האייפון של אפל תמיד נמצאו בכותרות והדבר אינו שונה גם בשנת 2018. ההכרזה וההשקה של דגמי ה-iPhone XS אמנם היו חלשות באופן משמעותי אל מול המספרים שראינו בשנה שעברה עבור ה-iPhone X, אך גם ההשקה של המכשירים החדשים של אפל בישראל בשנת 2018 הצליחה להתברג לחמישיה הראשונה של הכתבות הנצפות ביותר של השנה.
2 גלקסי S9 ו-S9 פלוס עכשיו בישראל: מידע, דגמים והשוואת מחירים
11 במרץ. סמסונג פתחה את השנה עם השקתה של סדרת ה-Galaxy S9 בישראל וצפויה לעשות דבר דומה גם עם סדרת ה-Galaxy S10 בשנת 2019. המכשירים החדשים של החברה תפסו לא מעט עיניים שעקבו אחר הדיווחים אחריהם, כשבראש עומדת ההשקה של שני הדגמים בישראל, שהותירה מאחור אפילו את אירוע ההכרזה החגיגי שערכה סמסונג בתערוכת MWC בברצלונה בפברואר, 2018.
1 סדרת ה-Galaxy J 2018 של סמסונג מגיעה לישראל החל ממחיר 999 שקלים

12 ביוני. סדרת מכשירי השוק הבינוני-נמוך של סמסונג מוכיחה יותר מכל כי מה שרבים מחפשים הם מחירים טובים עבור מוצרים באיכות טובה. סדרת ה-Galaxy J אינה סדרת דגל או פרימיום או כל תואר מפוצץ כזה או אחר, אך שנה אחר שנה היא מוכיחה עצמה כאחת מסדרות הסמארטפונים המשמעותיות ביותר של סמסונג ואחת מהפופולריות גם בישראל.

5 מותגי הסמארטפונים הכי פופולריים בגאדג’טי השנה

לוגו סמסונג מואר על מדף (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי
5 Huawei – עם 3% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – תיקו בין Huawei P9 ו-P10)
4 LG – עם 8% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – LG G4)
3 Xiaomi – עם 13% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – Redmi Note 4)
2 Apple / iPhone – עם 23% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – iPhone X)
1 Samsung – עם 40% מהגולשים (הדגם הפופולרי ביותר – Galaxy S8)

5 מפרטי סמארטפונים שהכי עניינו אתכם השנה

Samsung Galaxy A8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Samsung Galaxy A8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)
5 Apple iPhone 8 Plus
4 Xiaomi Redmi Note 5
3 Apple iPhone X (במקום השלישי זו שנה שנייה ברצף)
2 Samsung Galaxy S9 / S9 Plus
1 Samsung Galaxy A8

5 כתבות המגזין הכי נצפות השנה

Samsung Galaxy A8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Samsung Galaxy A8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)
5 גאדג’טי מסקר: Xiaomi Mi Max 3 – מקסימום סוללה, מינימום מחיר
28 בדצמבר. הגעתו לרשימת כתבות המגזין הנצפות ביותר שלנו בשנה כולה בסקירה רק כיומיים לאחר פרסום הסקירה שלנו למכשיר מוכיחה יותר מכל את העניין הרב במכשירים בעלי המסכים הגדולים במיוחד המגיעים במחירים שהולכים ויורדים. בהפרש זעום בלבד הוא עוקף אפילו את ה-Galaxy Note 9 של סמסונג, שלא נכנס לרשימה.
4 גאדג’טי מסקר: Xiaomi Mi A2 – ביצועים מפתיעים
8 בספטמבר. זו השנה השניה בה מכשיר ה-Android One של שיאומי מצליח לסחוף אחריו עניין רב. הדגם הנוכחי שיפר את מה שהציע הדור הראשון והמשיך להופיע במחירים אטרקטיביים, יחד עם גרסאות Lite שהציגו יחס תמורה תועלת טוב למדיי.
3 גאדג’טי מסקר: Xiaomi Mi Band 3 – צמיד הכושר החכם של שיאומי לשנת 2018
30 ביוני. כשנתיים לאחר שהציגה את הדגם הקודם בסדרה, השיקה השנה שיאומי את דגם ההמשך לצמיד הכושר הפופולרי שלה – Mi Band. הצמיג החדש הביא עימו חיי סוללה ארוכים, מסך OLED, עמידות בפני מים ועוד במחיר נמוך למדי, ובכך הפך זו פעם נוספת לאחד המוצרים המעניינים והנחשקים יותר בקטגוריה שלו.
2 גאדג’טי מסקר: Xiaomi Pocophone F1 – חזק בביצועים, בסוללה ובמחיר
19 בספטמבר.
 אחת ההפתעות הגדולות של השנה היה הפוקופון של שיאומי, שהגיח רק במחצית השנייה של 2018 והצליח לכבוש את עניין הקוראים כולם במהירות, כשהוא משיג את המקום השני ברשימת כתבות המגזין הנצפות ביותר שלנו בהפרש קטן מהגלקסי A8 של סמסונג, אף שמפרידים חודשים רבים בין השניים. הפוקופון הציג סמארטפון השם דגש על ביצועים, עדכוני תוכנה, סוללה ומחיר נמוך, ובכך הפך להצלחה הגדולה בשוק הביניים שזכורה לנו מאז ה-OnePlus One או ה-Redmi Note 4.
1 גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy A8 – פחות או יותר מה שאתם צריכים
1 בפברואר. מכשיר הפרימיום לשוק הביניים בסדרת ה-Galaxy A של סמסונג קיבל דחיפה משמעותית מצד החברה הדרום קוריאנית הן בישראל והן מחוצה לה, כשסמסונג החלה לשים דגש גדול יותר על סדרות שוק הביניים שלה, וסדרת הגלקסי A8 הייתה בין הראשונות ליהנות מהשדרוגים החדשים.

הסיכומים ממשיכים

מחר בשעות הערב יעלה סיכום השנה של צוות גאדג’טי ל-2018, בו ייחשפו הבחירות שלנו לשנה החולפת. מי יהיה מכשיר הסמארטפון של השנה? איזו חברה תהיה אחראית לאכזבת השנה ומה תהיה עסקת השנה? ההצבעה עדיין פתוחה והתוצאות יפורסמו ביום שני, ה-31 בדצמבר.

עדיין לא הצבעתם? לחצו כאן על מנת לגשת לסקר סיכום השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים