Symbian Anna זמינה להורדה באופן רשמי; Symbian Belle דלפה לרשת

עדכון התוכנה Anna למכשירי סימביאן 3, לו מחכים משתמשי נוקיה כבר חודשים ארוכים, זמין כעת להורדה דרך תוכנת ה-Ovi Suite או באמצעות עדכון OTA (דרך המכשיר). חברת נוקיה החלה למכור בחודש שעבר מכשירי סימביאן 3 כשעליהם מותקן עדכון התוכנה Anna מבעוד מועד וכעת, כפי שהבטיחה – זמין העדכון גם למכשירים שנקנו לפני שחרורו הרשמי.

עדכון התוכנה יביא למכשירי סימביאן 3 שיפורי ביצועים ומהירות, מסך בית עם דפדוף אמיתי, מקלדת QWERTY וירטואלית חדשה, דפדפן חדש, עיצוב חדש לאייקונים ומתיחת פנים רצינית לשירות ה-Ovi Maps. את העדכון ניתן להתקין על כל סדרת מכשירי סימביאן 3 שלא הופצה מראש עם העדכון – N8, E7, C7 ו-C6-01. בנוסף לשינויים והשיפורים שהוצגו מעלה, יפעיל העדכון את שבב ה-NFC הרדום אשר נמצא ב-Nokia C7, שהופעל עד כה רק ב-Nokia Astound (הגרסה האמריקאית ל-C7).

>> עוד בגאדג’טי: Angry Birds – גרסת ה-NFC (למכשירי Nokia C7 בלבד)

Symbian Belle דלפה לרשת

בעודה עומלת על שחרורו הרשמי של עדכון Anna, מופתעת חברת נוקיה לגלות שקבצי העדכון הבא למכשירי סימביאן 3, הנקרא Belle, הודלף לרשת. למרות שעדיין לא הוכרז באופן רשמי, עדכון Belle זכה בעבר להתייחסות מצידו של בכיר בנוקיה, שטען בחשבון הטוויטר שלו שמשתמשי אנדרואיד יוכלו להזדהות במידה רבה עם ממשק המשתמש החדש שיביא עמו העדכון למכשירי סימביאן, הכולל בין היתר וילון הגדרות והתראות הנגלל מטה, כפתורי ניווט מבוססי תוכנה בלבד (כך שבעתיד לא יהיה צורך במקשים פיזיים), ניהול ווידג’טים מתקדם ועוד.

קבצי העדכון שדלפו לרשת על ידי משתמשי הפורום DailyMobile מיועדים למכשיר ה-Nokia N8 בלבד, והתקנתם על גבי המכשיר נעשית על אחריותו הבלעדית של המשתמש. זכרו שהדבר עלול לפגום גם באחריות היצרן. העדכון הרשמי צפוי להגיע על פי הערכות שונות, עד לסוף שנת 2011.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים