טלוויזיה חדשה מבית B&O מציעה מסך 77 אינץ’ ומערכת רמקולים יחודית במחיר 18,500 אירו

טלוויזית Beovision Harmony (מקור B&O)

חברת מוצרי האודי Bang & Olufsen הידועה גם כ-B&O, הכריזה במהלך שבוע העיצוב במילאן על טלוויזיית ה-Beovision Harmony בעלת עיצוב רמקולים ייחודי ולא שגרתי שנפתח ונסגר בהתאם לשימוש בטלוויזיה, כשהיא מבוססת על דגם C9 OLED של LG ומגיעה בגודל 77 אינץ’ ומחיר גבוה במיוחד של 18500 אירו (כ-75 אלף שקלים).

כמו שניתן לראות בסרטון הפתיחה מעלה, העלות גבוהה של ה-Beovision Harmony נובעת בעיקר מהתצורה בה השתמשה B&O על מנת להוסיף את הרמקולים הייחודיים של החברה למסך ה-C9 OLED של LG, מסך שעולה באופן עצמאי כ-7000 דולר בלבד.

בעוד הטלוויזיה של LG לא עברה שינויים תחת המותג החדש, היא קיבלה שידרוג באופן בו היא מוחזקת על ידי הוספת מנגנון שמרים או מנמיך אותה לרצפה ומזיז את 2 חלקי הרמקול על מנת להיסגר ולהסתיר באופן חלקי את הטלוויזיה, או להיפתח תוך כדי שהיא מורמת, אז יושבים הרמקולים בחלקה התחתון.

הטלוויזיה שומרת על המפרט של LG עם מסך OLED בגודל 77 אינץ’ ורזולוציית 4K, כשהיא מגיעה עם מעבד ה-α9 Gen 2 החדש של LG ותמיכה בעוזרות הקוליות Alexa, Google Assistant ו- ThinQ AI של LG. למפרט זה נוספת מערכת הרמקולים Harmony התומכת בסראונד 7.1 באמצעות חיבור לרמקולי ה-Beolab של B&O מדגמי Beolab 18, Beolab 50 ו-Beolab 90 ליצירת חווית סאונד היקפי איכותית במיוחד.

את הרמקולים של ה-Harmony ניתן לקבל ב-2 צבעים – עץ אלון ואלומיניום או בד אפור בעל 2 צבעים ואלומינום, כשניתן יהיה לתלות את הטלוויזיה על הקיר או להשתמש במעמד המיוחד שמרים ומוריד את המסך.

טלוויזית ה-Beovision Harmony תהיה זמינה למכירה במחיר של 18,500 אירו מאוקטובר הקרוב.

אין ספק שמדובר על מוצר ייחודי ולא שגרתי מבית B&O, אך כזה שיהיה מיועד לעשירון העליון בלבד הודות לתג המחיר הגבוה שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים