ה-Google Pixel 4 עשוי להגיע עם מצלמת זום ברזולוציית 16 מגה פיקסל

Google Pixel 4 (תמונה: Google/Twitter) Google Pixel 4 (תמונה: Google/Twitter)

כחודש בלבד לאחר שגילתה לנו גוגל, לכאורה באופן רשמי, כיצד ייראה מכשיר ה-Google Pixel 4, צוות אתר XDA שם את ידיו על אפליקציית המצלמה החדשה אשר מגיעה כחלק מעדכון הבטא של אנדרואיד 10 וגילה כי בקוד העומד מאחורי היישום נמצא לא מעט מידע אודות סמארטפון הפיקסל הבא. בבחינה שביצע צוות האתר התגלה כי גוגל השתמשה בכמה שורות קוד שונות מהקוד שהופיע בדגם הקודם, מה שסיפק רמזים על מערך הצילום ב-Pixel 4.

גוגל השתמשה במילים “Front_IR” על מנת לתאר רכיב מסוים בו עושה שימוש אפליקציית המצלמה, ובמידה ונעריך ש-IR מעיד על אינפרה-אדום, נוכל להסיק כי בפיקסל החדש גוגל תעשה שימוש בחיישן אינפרה אדום בחזית. ברגעים אלו גוגל משתמשת בזוג מצלמות בחזית מכשירי הפיקסל, כשאחת מהן רגילה והשנייה מצלמת בזווית רחבה, אך סריקת פנים מאובטחת עדיין לא מתאפשרת במכשירים הללו. עם השימוש בחיישן אינפרה-אדום גוגל תהיה מסוגלת לסרוק פנים בצורה מאובטחת יותר.

Google Pixel 4 (תמונה: Google/Twitter)
Google Pixel 4 (תמונה: Google/Twitter)

לצד זוג המילים שלעיל, גוגל הוסיפה את המילים “Rear_Telephoto”, מה שמצביע באופן כמעט ישיר על השימוש של גוגל במכשירים החדשים בעדשת זום בנוסף לעדשה הרגילה. ברגעים אלו גוגל משתמשת בטכנולוגיית ה-Super Res Zoom אותה פיתחה על מנת לשפר את הזום באופן דיגיטלי, אך הדבר אינו מספק תחרות מרשימה במיוחד מול מכשירים כמו ה-Huawei P30 Pro המאפשרים גישה אל זום עד פי 5 ללא ירידה באיכות ועד פי 10 באמצעות שילוב הנתונים משלל העדשות.

גם בתמונה אותה חשפה גוגל בחודש הקודם ראינו זוג עדשות הנמצאות אחת על יד השנייה, אך עד כה לא ידענו האם מדובר בעדשה בעלת זווית צילום רחבה או בעדשת זום. יחד עם הדברים הללו, האתר 9to5google לקח את המעבר על קוד האפליקציה רחוק אפילו יותר והצליח לגלות כי התמונות המופקות מחיישן הזום אמורות לצאת ברזולוציה של 4656 על 3496 פיקסלים, מה שמצביע על רזולוציה של 16 מגה פיקסל בסך הכל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים