דיווח: סמסונג תשתמש בחיישן 108 מגה פיקסל ייעודי ב-Galaxy S11 Plus

Samsung Galaxy S11 Plus (תמונה: CashKaro) Samsung Galaxy S11 Plus (תמונה: CashKaro)

אם עד כה שמענו דיווחים על כך שמכשיר ה-Galaxy S11 Plus ישתמש בחיישן צילום ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל, הבלוגר הסיני Ice Universe טוען כעת כי סמסונג אכן תשתמש בחיישן 108 מגה פיקסל, אך זה לא יהיה אותו החיישן אותו ראינו במכשירים אחרים עד כה. בין היתר, החיישן משמש מכשירים כדוגמת ה-Xiaomi Mi Note 10, כך שייתכן כי סמסונג תרצה לייחד את עצמה מהשאר.

על פי דבריו של הבלוגר, החיישן החדש יגיע בגודל 1/1.3 אינץ’ וברזולוציית 108 מגה פיקסל, אך זה עתיד לספק תמונות טובות יותר מחיישן ה-108 מגה פיקסל הנמכר כרגע לשיאומי. דגם החיישן הנוכחי הוא ISOCELL Bright HMX, וזה מגיע בגודל 1/1.33 אינץ’ ומפיק תמונות ברזולוציה סופית של 27 מגה פיקסל לאחר שילוב של כל 4 פיקסלים קרובים לאחד.

את חיישן ה-ISOCELL Bright HMX סמסונג הציגה לנו בחודש אוגוסט האחרון, כשתהליך הייצור שלו החל עוד באותו החודש וזה נכנס לשימוש על ידי שיאומי כבר בחודש נובמבר. מעבר לכך, הבלוגר מציין כי עלותו של החיישן הייעודי אותו סמסונג מתכוונת לייצר תהיה גבוהה יותר מהרגיל, מה שאומר שכנראה והדבר ישפיע משמעותית גם על מחירו הסופי של ה-Galaxy S11 Plus.

שוק הסמארטפונים התקדם לאט לאט לכיוון תגי מחיר הסובבים את גזרת ה-1000 דולרים, אך נראה כי כעת השוק ממשיך בעלייה מבחינת תגי המחיר ועתיד להשאיר מאחור גם את תג ה-1000 דולרים. מנגד, סמסונג עדיין תמשיך להציע כחלק מסדרת ה-Galaxy S11 את הדגם הסטנדרטי אשר ייקרא Galaxy S11, לצד הדגם החלש יותר אשר ייקרא Galaxy S11e ויגיע עם תג מחיר נגיש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים