בנק לאומי מצטרף ל”חגיגת” התשלום ללא מגע ומשיק שירות תשלומים יעודי משלו

תמונה: לאומי

בנק לאומי מצטרף למהפכת התשלומים ללא מגע (contactless) עם שירות ה”תשלום בנייד”, המאפשר למחזיקי כרטיסי האשראי של הבנק מסוג ויזה או מאסטרכארד לבצע תשלום באמצעות מכשירי אנדרואיד תומכים עם רכיב NFC מובנה, כאשר לרגל השקת השירות הבנק יציע למשתמשים החזר כספי של 10% (עד 100 ש”ח) על כל תשלום שיבוצע בנייד.

אין ספק ששנת 2020 תסומן בתור שנת התשלום ללא מגע בישראל כחלק ממהפכת ה-EMV של בנק ישראל, כאשר החל מה-30.11 עסקים יחוייבו (בהתאם לתקנות) להשתמש בתקן ה-EMV החדש, המאפשר את התשלום ללא מגע במסופי אשראי תואמים. בעוד שקיימים שירותי תשלום ללא מגע אחרים בשוק, שירות התשלום החדש של בנק לאומי הוא הראשון בישראל שמגיע כשירות של בנק ולא חברת אשראי או חברות צד ג’ אחרת.

מהפכת התשלומים ללא מגע החלה עם שירות ה-GARMIN PAY של חברת גרמין שהיה פתרון התשלום הראשון בשוק הישראלי, אליו הצטרפו במהרה שירותי תשלום ללא מגיע של חברות האשראי כמו ANYPAY של ישראכרט ושירות התשלומים של חברת האשראי מקס (Max), כאשר רק בשבוע האחרון התפרסם כי ישראכרט חתמה על הסכם מול אפל, הצפויה להשיק בקרוב את שירות ה-Apple Pay בישראל.

שירות ה”תשלום בנייד” החדש של בנק לאומי זמין לכלל לקוחות הבנק בעלי כרטיסי אשראי של ויזה ומאסטרכארד עליהם מופיע לוגו לאומי, ואשר מחזיקים במכשיר אנדרואיד תומך NFC ובאפליקציית לאומי (הורדה).

ממצב בו לא היו לנו אפשרויות תשלום ללא מגע כלל, הגענו למצב בו עלינו לשקול באיזה שירות תשלומים ללא מגע נשתמש בהתאם לכרטיסי האשראי שיש ברשותנו וכעת גם דרך הבנק עצמו. סביר להניח כי אנו צפויים לראות פתרונות דומים גם משאר הבנקים הישראלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים