שעוני ה-GTR 2e, GTS 2e ו-Bip U Pro מסדרת ה-Amazfit מגיעים לישראל

שעון Amazfit GTS 2e (מקור הואמי)

חברת הואמי (Huami), המוכרת יותר בזכות מותג ה-Amazfit שלה, משיקה בארץ באמצעות קבוצת ח.י. שלושה שעונים חכמים חדשים, ה-Amazfit GTS 2e בעל מסך 1.65 אינץ’ מרובע, Amazfit GTR 2e בעל מסך 1.39 אינץ’ עגול ושעון ה-Amazfit BIP U Pro בעל מסך 1.43 אינץ’ מרובע, כאשר הם מציעים זמן סוללה של עד 24, 14 ו-9 ימי שימוש בהתאמה.

שעוני ה-GTS 2e ו-GTR 2e מצטרפים לדגמי ה-GTS 2 ו-GTR 2 אותם השיקה החברה בארץ קודם לכן, כגרסאות “מוזלות” ובעלות אורך חיי סוללה גבוה יותר לעומת הדגמים הרגילים. שני הדגמים החדשים מגיעים עם מסכי AMOLED ומפרט טכני זהה למדי הכולל גוף מרובע ומסך 1.65 אינץ’ ברזולוציית 348×442 ב-GTS 2e, וגוף עגול עם מסך 1.39 אינץ’ ברזולוציית 454×454 ב-GTR 2e, המגיע רק בגרסת אלומיניום בניגוד לאפשרות לגוף פלדת אל-חלד ב-GTR 2 הרגיל.

ההבדל הויזואלי היחיד למעשה בין הסדרות מגיע בדמות זכוכית ה-2.5D בדגמי ה-2e לעומת זכוכית 3D בדגמים הרגילים, כאשר ההבדל הגדול בפועל בין דגמי ה-2 ל-2e החדשים נעוץ בעיקר סביב לנגן המוזיקה המובנה שהיה קיים בדגמים הרגילים, כמו שניתן לראות בביקורת שלנו על שעון ה-GTR 2, אך אינו זמין בדגם ה-2e.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הואמי הוסיפה בדגמי ה-2e חיישן טמפרטורה מובנה חדש, אך הסירה מהם את הזיכרון ורכיב ה-WiFi המובנה, שינוי שמתורגם לא רק בתג מחיר נמוך יותר, אלא גם בזמן סוללה ארוך יותר של עד 24 ימי שימוש במצב רגיל ו-45 ימי שימוש במצב חיסכון בדגם ה-GTR 2e, ועד 14 ימי שימוש במצב רגיל ו-24 ימי שימוש במצב חיסכון בדגם ה-GTS 2e.

שעון Amazfit GTR 2e (מקור הואמי)

מלבד זאת, הדגמים החדשים מגיעים עם אותן התכונות של הדגמים הרגילים, עם מעקב אוטומטי אחר 6 סוגי פעילויות כושר שונות ו-90 סוגים שונים באופן כללי, מעקב אחר מיקום בטכנולוגיית ה-GPS ו-GLONASS ואטימות למים בתקן 5ATM.

השעונים מציגים גם מעקב אחר דופק עם חיישן BioTracker PPG 2.0 של הואמי, התומך גם במעקב אחרי רווית החמצן בדם בטכנולוגיית ה-OxygenBeats של החברה, ומעקב שינה משופר SomnusCare המאפשר מעקב אחרי שנת REM (ר”ת Rapid Eye Movement).

Bip U Pro

בנוסף לשעוני ה-GTS 2e ו-GTR 2e, יהיה אפשר למצוא עכשיו בארץ גם את שעון ה-Amazfit Bip U Pro, הדור השלישי של שעוני ה-BIP של הואמי המגיע אחרי דגמי ה-Bip ו-Bip S אותם סקרנו באתר. שעון ה-Bip החדש מגיע עם מסך IPS גדול של 1.43 אינץ’ ברזולוציית 320×302. בעוד שעון ה-Bip U מגיע למעשה ב-2 גרסאות, דגם ה-Pro הזמין בארץ מגיע עם רכיב GPS מובנה ומיקרופון מובנה להפעלה קולית של העוזרת הקולית Alexa.

שעון ה-Bip U Pro מגיע עם יכולת מעקב אחר למעלה מ-60 סוגי פעילויות ספורט שונות עם עמידות למים בתקן 5ATM (עד 50 מטר). בדומה לדגמי ה-GTS 2e ו-GTR 2e הוא מגיע עם חיישן ה-BioTracker 2 PPG של הואמי למדידת דופק, רווית החמצן בדם (SpO2), ניטור שינה ומדידת פעילות המשתמש PAI (ר”ת Personal Activity Intelligence) המוכרת משעוני ה-Amazfit השונים. סוללת ה-230mAh של השעון תספיק לעד 9 ימי שימוש לפי היצרן.

שעון Amazfit Bip U (מקור הואמי)

שעוני ה-Amazfit החדשים זמינים לרכישה בארץ במחיר של 649 ש”ח לדגמי ה-GTS 2e ו-GTR 2e, כאשר דגם ה-Bip U Pro זמין במחיר של 379 ש”ח.

צמד שעוני ה-GTx 2e החדשים מגיעים כגרסאות מוזלות ל-GTx 2, עם תג מחיר של 649 ש”ח לעומת 799 ש”ח, חיסכון של 150 ש”ח המגיע בעיקר בזכות הסרת נגן המוזיקה. במידה ואין לכם צורך בנגן המובנה בשעון עצמו, מדובר על דרך פשוטה ונוחה לקבל את כל היתרונות של השעונים החדשים במחיר נמוך יותר.

לעומתם, ה-Bip U Pro החדש מגיע מהסדרה ה”בסיסית” של שעוני הואמי ונועד לתת תמורה גבוהה למחיר, במיוחד בזכות ה-GPS המובנה. בעוד שזמן הסוללה שלו ירד לעומת הדורות הקודמים, החברה הצליחה להוסיף מגוון רחב של פיצ’רים לשעון המגיע בתג מחיר נמוך מאוד.


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים