שעון הפרימיום Zepp Z של Huami מגיע לישראל

שעון Zepp Z (מקור Zepp)

מותג השעונים החכמים Zepp של חברת הואמי (Huami), המוכרת יותר בזכות מותג ה-Amazfit, ממשיך להתרחב בישראל עם ההשקה של ה-Zepp Z, שעון הפרימיום של החברה המגיע לישראל באופן רשמי באמצעות קבוצת ח.י. השעון מגיע עם גוף קל משקל עשוי טיטניום ומסך 1.39 אינץ’ עגול, המציע מעקב אחר 12 סוגי פעילות, יכולת הפעלה קולית של Alexa ומציע זמן סוללה של עד 15 יום.

Zepp הוא מותג חדש יחסית של הואמי בישראל, כאשר עוד לפני שעון ה-Zepp Z החדש, הגיעו לארץ צמד שעוני ה-Zepp E. זאת בהשוואה למותג ה-Amazfit הוותיק יותר של הואמי שרק לאחרונה החברה השיקה את צמד שעוני ה-GTR 2e ו-GTS 2e בישראל, כגרסאות זולות יותר לשעוני ה-GTR 2 ו-GTS 2, מהם אף סקרנו את דגם ה-GTR 2. ה-Zepp Z החדש מגיע כשדרוג יוקרתי בסדרה עם גוף שעון העשוי שגשוגת טיטניום TC4 קלה במשקל של כ~40 גרם ובגודל של 46.3 מ”מ, עם עמידות למים בתקן 5ATM.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

השעון מעוצב בדומה לשעוני יד קלאסיים, כאשר בצד הקדמי של ה-Zepp Z ניתן למצוא מסך AMOLED בגודל 1.39 אינץ’ ורזולוציית 454×454, המוקף במסגרת מסך הדומה לשעונים קלאסיים עם סימון שניות ומרווחי 5 שניות מסביב למסך כולו.

שעון Zepp Z (מקור Zepp)

בשעון ניתן למצוא את אוסף הפיצ’רים המוכר, הכולל יכולת מעקב אחר 12 סוגי פעילות שונים עם GPS מובנה, כאשר הוא מציע בנוסף מעקב דופק, מדידת רווית החמצן בדם (SpO2), ניטור שינה הכולל שנת חלום (REM) ומדידת פעילות המשתמש PAI (ר”ת Personal Activity Intelligence) המוכרת משעוני ה-Amazfit השונים. בצד זמן הסוללה, סוללת ה-340mAh המובנית מספיקה, על פי החברה, לשימוש רגיל של 15 יום ועד 30 יום במצב חיסכון.

שעון ה-Zepp Z החדש זמין למכירה במחיר של 1269 ש”ח.

שעון ה-Zepp Z של הואמי משתמש בעיצוב הדומה יותר לשעון קלאסי רגיל יחד עם חומרים באיכות גבוהה כמו טיטניום, מה שמקפיץ את המחיר של הדגם בהשוואה לדגמי ה-Zepp E הזמינים כיום במחיר של כ-800 ש”ח.


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים