אפל עשויה להכריזה על איירפודס, אייפד פרו חדשים ועוד ב-23.3

לוגו אפל צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אירוע ההכרזה הבא של אפל עשוי להתקיים עוד החודש, ביום שלישי, ה-23 במרץ, כך על פי היוטיובר והמדליף ג’ון פרוסר, בעל הרקורד העשיר בענייניה של החברה, לפיו עשויה אפל לנצל את האירוע כדי להשיק דגמי אייפד פרו חדשים, אוזניות איירפודס חדשות ומוצרים נוספים, בהם ה-AirTags וגרסה עדכנית לסטרימר Apple TV.

את הדברים מציין פרוסר כהרגלו דרך ציוצים קצרים בחשבון הטוויטר שלו, כאשר הרחבה לדברים ככל הנראה תגיע בהמשך כסרטון וידאו חדש בערוץ היוטיוב שלו (Front Page Tech), כי טיזרים זה לא דבר רע. בציוציו הוא מציין את התאריך 23 במרץ ומוסיף לכך מידע שלדבריו מגיע ממקור מהימן, אשר אישר בפניו כי המוצרים הבאים של אפל “כבר מוכנים”: AirTags, iPad Pro, AirPods, Apple TV. את הציוץ הוא מסיים בהסתייגות הרומזת לכך שאף שהמוצרים מוכנים, אין הדבר מעיד על השקה של כולם במקביל בתאריך אותו הזכיר.

על פי דיווחים קודמים, אוזניות AirPods חדשות צפויות להגיע במהלך המחצית הראשונה של השנה, כך שהתאריך אותו מציין פרוסר רלוונטי להשקה זו. אך פרוסר אינו מתייחס לדגם האוזניות כשהוא מציין את המוצרים אשר לפי מקורותיו כבר מוכנים להשקה. בחודשים האחרונים נחשפנו לדיווחים על שתי אוזניות חדשות מבית אפל, הראשונות הן ה-AirPods Pro 2, דגם ההמשך לאוזניות עם סינון הרעשים של אפל שהושקו ב-2019, והאחרות הן ה-AirPods 3, שצפויות להיות ממשיכות הדרך של האיירפודס 2 שהושקו ב-2019 גם הן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

דיווחים אודות אייפד פרו חדש גם הם צצו לאחרונה, האחרון בהם העיד על דגם חדש עם מסך Mini LED שיושק במהלך הרבעון הראשון של 2021, מה שהופך את דחיפות ההשקה של האייפד פרו הבא לגבוהה יותר כשבוחנים את הדיווחים אודותיו. עם זאת, יש לזכור כי אפל הציגה רענון לסדרת האייפד פרו רק לפני כשנה, כך שהשקה של דגם נוסף תהיה מהירה יותר בהשוואה להפרש של שנתיים שחלף בין השקת הדגמים קודם לכן (אייפד פרו 2018 ואייפד פרו 2020).

לקראת סוף השנה שעברה הגיעו דיווחים גם אודות גרסה חדשה ל-Apple TV, אלו העידו על שילוב חומרה חזקה הרבה יותר, כזו שתתאים את הסטרימר של החברה לעבודה טובה יותר במשחקים ושלט בעיצוב חדש. הפעם האחרונה בה השיקה אפל גרסה חדשה ל-Apple TV הייתה ב-2017, כך שככל הנראה שהגיע הזמן לרענון גם של זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים