כך ייראה ה-Galaxy S21 FE (הדלפה)

Galaxy S21 FE (הדלפה: OnLeaks / Voice) Galaxy S21 FE (הדלפה: OnLeaks / Voice)

בשנה שעברה הציגה סמסונג “גרסת מעריצים” (Fan Edition) לסדרת הדגל Galaxy S20, וגם השנה היא צפויה לחזור על הרעיון. שמו של ה-Galaxy S21 FE כבר הופיע בעבר בדיווחים שונים, וכעת מגיעה הדלפה חדשה של סטיב המרסטפור (onleaks@) שחושפת את עיצובו של המכשיר וגם כמה פרטים נוספים.

מתוך התמונות המוצגות בהדלפה ניתן לראות כי העיצוב של ה-Galaxy S21 FE דומה לזה שראינו בגלקסי S21 שהושק מוקדם יותר השנה – מסך עם שוליים מצומצמים ומערך צילום משולב בגבו שנשפך אל המסגרת של המכשיר, אם כי ניתן לראות שבעיצוב המוצג עבור הדגם החדש המצלמה היא ממש חלק מהמסגרת, וללא ההפרדה הקלה שנוצרה בין מערך הצילום עצמו לחלק שנשפך למסגרת.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

משמאל לימין: Galaxy S21 מול Galaxy S21 FE (תמונות: Samsung / @onleaks)
משמאל לימין: Galaxy S21 מול Galaxy S21 FE (תמונות: Samsung / @onleaks)

המידות של ה-S21 FE עומדות בין אלו של דגם ה-S21 ובין אלו של ה-S21 Plus, אך הן קרובות יותר לאלו של הקטן מבין השניים, כאשר העובי של המכשירים דומה ועומד על 7.9 מ”מ בחלק הדק ביותר, עם קפיצה ל-9.3 מ”מ בבליטת מערך הצילום מגבו של המכשיר.

לפניכם השוואת מידות הטלפונים:

גובהרוחבעובי
Galaxy S21
מסך 6.2 אינץ'
151.7 מ"מ71.2 מ"מ7.9 מ"מ
Galaxy S21 FE
מסך 6.4 אינץ'
155.7 מ"מ74.5 מ"מ7.9 מ"מ
Galaxy S21 Plus
מסך 6.7 אינץ'
161.5 מ"מ75.6 מ"מ8.9 מ"מ

המסך של ה-Galaxy S21 FE צפוי להיות מעט גדול יותר מזה של ה-Galaxy S21, ועל פי ההדלפה יגיע בגודל 6.4 אינץ’, בעוד עבור דגם ה-S21 השתמשה סמסונג במסך 6.2 אינץ’ ובדגם ה-S21 Plus במסך 6.7 אינץ’.

פרטים נוספים אודות מפרטו הטכני של המכשיר אינם ידועים, אך ניתן לראות בתמונות את מערך הצילום המשולש, יחד עם נורת LED לפלאש, וכן את החור למצלמת הסלפי במרכז המסך שלו, כשעל גבי המסגרת התחתונה מופיע חיבור הטעינה USB-C וגם מגירת ה-SIM, כשחריץ בגודל 3.5 מ”מ לא נמצא במכשיר.

על פי מפת הדרכים המודלפת של סמסונג שפורסמה בחודש הקודם, בחברה מתכוננים להשיק את ה-Galaxy S21 FE באיזור אוגוסט 2021, כך שעדיין יש מספיק זמן להדלפות נוספות שיגיעו לפני החשיפה הרשמית של המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים