לא על הלייק לבדו – טוויטר עובדת על אפשרויות תגובה נוספות לציוצים

לוגו טוויטר

הרשת החברתית טוויטר (Twitter) צפויה לתת למשתמשים אפשרויות תגובה חדשות מעבר לכפתור הלייק הבסיסי, כך עולה מתוך ממשק מודלף שנחשף. לפי המידע החדש, טוויטר תוסיף אפשרויות תגובה כמו צחוק, עצב ועידוד בנוסף ללייק הלב הרגיל ובדומה לאפשרויות המרובות הקיימות כיום בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.

אחרי שחשפה את Twitter Blue, מודל המנויים בתשלום של טוויטר, ג’יין וונג (Jane Manchun Wong), הידועה בהדלפות פיצ’רים עתיידים של אפליקציות פופולריות, הציגה את פיצ’ר ה”תגובות” (Reatctions) המשודרג עליו עובדת טוויטר, פיצ’ר הדומה ל-Reactions שפייסבוק הוסיפה ב-2016 להבעת יותר רגשות מעבר ללייק (Like) הבסיסי והרגיל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לפי ההדלפה החדשה, טוויטר עדיין עובדת על מערכת התגובות שלה, שתשמור על הלייק הרגיל בצורת לב ותוסיף אפשרויות חדשות כמו: צחוק (Haha), עצוב (Sad), עידוד (Cheer) ו”הממ” (Hmm). בעוד שהאיקונים של תגובות הצחוק וה”הממ” מופיעים בצורה תקינה בהדלפה החדשה, האייקונים של העידוד העצוב מופיעים עם אייקון הלב הרגיל של טוויטר מכפתור הלייק בתור ממלאי מקום זמניים עד שטוויטר תחליט על העיצוב הסופי שלהם.

הפיצ’ר החדש עליו עובדת טווטיר מגיע כחלק מאוסף גדול מאוד של שיפורים ושינויים בשירות בחודש האחרון, בהם פיצ’ר ה-Tip Jar (“צנצנת טיפים”) וה-Twitter Spaces, פלטפורמת חדרי הצ’אט הקוליים של טוויטר והגרסה בתשלום שלה, Ticketed Spaces. עם זאת, צריך להתייחס להוספת אפשרויות התגובה החדשות הצפויות להגיע לטוויטר כשינוי מהותי בשירות, בדומה להכפלת כמות התווים מ-140 ל-280, עם מתן יכולת התבטאות טובה יותר למשתמשי הפלטפורמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים