אפל תציג אפשרויות חדשות לשירות Apple Music באירוע מיוחד

שמע מרחבי של אפל

הערב (ב’, 7.6) בשעה 8 לפי שעון ישראל תקיים אפל את אירוע הפתיחה לכנס המפתחים WWDC 2021, בו היא צפויה לחשוף פרטים ראשונים על מערכות ההפעלה של למכשירי האייפון, טאבלטי האייפד, מחשבי המק, שעוני ה-Apple Watch ומוצרים נוספים. אך מתברר כי לא יהיה זה האירוע היחיד אותו תקיים החברה, כשסרטון וידאו שהופיע בשירות המוסיקה Apple Music מעיד על אירוע נוסף שיתקיים שעתיים לאחר מכן, בשעה 10 בערב, ויתמקד במוסיקה.

הסרטון, שהיה זמין בשירות Apple Music אך כבר הוסר מהשירות מאז פרסומו הראשון, הציג פרטים על מועד האירוע היום ב-10 בערב לפי שעון ישראל וגם התייחס לתוספת החדשה של תמיכה ב”שמע מרחבי” (Spatial Audtio), אשר הוצגה על ידי אפל בחודש מאי יחד עם תמיכה בהאזנה למוסיקה באיכות גבוהה ללא איבוד מידע (lossless).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

את שתי האפשרויות החדשות הבטיחה אפל להפוך לזמינות בחודש יוני, והאירוע המפתיע כעת ככל הנראה יהיה זה בו תשיק אותן החברה.

במידה ושתי התוספות החדשות יושקו עבור מנויי שירות אפל מיוזיק הערב, הרי שאפל הצליחה להקדים את המתחרה הגדולה שלה בתחום המוסיקה – ספוטיפיי, שהציגה אפשרות להאזנה לשירים באיכות גבוהה ללא איבוד מידע עוד קודם לכן, עם שירות ה-Spotify HiFi, אך טרם השיקה את האפשרות. בשונה מספוטיפיי, אפל הודיעה מבעוד מועד כי שתי התוספות החדשות לשירות המוסיקה שלה יגיעו ללא תשלום נוסף, זאת בניגוד לספוטיפיי, שמסרה במעמד ההכרזה כי תגבה “תשלום סמלי” עבור התוספת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים