מיקרוסופט מביאה את מערכת ההפעלה לענן עם Windows 365

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על Windows 365, שירות הזרמה חדשה שיאפשר למשתמשים לגשת למערכת ווינדוס וירטואלית דרך הדפדפן שלהם, אפשרות חדשה המיועדת למשתמשים עסקיים שתציע בשלב זה גרסה מקוונת של ווינדוס 10 ובהמשך גם את ווינדוס 11, עם גרסה עסקית (Business) וארגונית (Enterprise).

בדומה לאופן בו שירות ה-Office 365 נותן למשתמשים מערכת אופיס מקוונת הזמינה דרך הדפדפן, כך גם Windows 365 מאפשר לגשת לגרסה מקוונת של מערכת ההפעלה ווינדוס בענן של החברה דרך הדפדפן. השירות החדש מאפשר להשתמש בווינדוס על כל מכשיר בעל דפדפן, דוגמת מחשבי המק או טאבלטי האייפד של אפל, מכשירי אנדרואיד, מחשבים מבוססי לינוקס ועוד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

היתרון הגדול בשירות ה-Windows 365 החדש הוא בחווית שימוש מהירה ורצופה עם הפעלה כמעט מיידית של מערכת ההפעלה דרך הדפדפן, כאשר הוא מתבסס על מערכת ה-Azure Virtual Desktop של מיקרוסופט. משתמשים יוכלו גם לשדרג את המפרט בהתאם לצרכים שלהם, ממעבד בודד עם 2GB זיכרון ואחסון בנפח 64GB ועד שמונה מעבדים עם 32GB זיכרון ואחסון של 512GB.

שירות ה-Windows 365 החדש של מיקרוסופט יהיה זמין למשתמשים עסקיים בלבד החל מה-2 באוגוסט, כאשר החברה לא מסרה צפי מחירים לשירות החדש.

בזמן ששירות ה-xCloud של מיקרוסופט מאפשר למשתמשים ביתיים להזרים משחקים דרך הרשת, שירות ה-Windows 365 החדש מאפשר לבצע פעולה דומה למערכת ההפעלה. בעוד שהשירות מיועד בלעדית לשוק העסקי, תמיד אפשר לקוות שהחברה תאפשר לבצע פעולה דומה גם למשתמשים ביתיים, שיוכלו להשתמש בווינדוס על מכשירים אחרים בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים