ווינדוס 11 תושק ב-5 באוקטובר

Windows 11 Windows 11

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על ה-5 באוקטובר כתאריך השחרור הרשמי של מערכת ההפעלה Windows 11, שתגיע בתור עדכון מערכת חינמי בעבור משתמשי ווינדוס 10 העומדים בדרישות המינימום של מערכת ההפעלה החדשה, אך לא כל הפיצ’רים עליהם הכריזה החברה בהשקת המערכת יהיו זמינים בשלב הראשון, ביניהם היכולת להפעיל אפליקציות אנדרואיד.

ווינדוס 11, שהוכרזה רשמית בחודש יוני האחרון, תחל להיות זמינה עבור כל המשתמשים החל מה-5 באוקטובר, כאשר היא תחל להגיע גם בתור מערכת ההפעלה כברירת המחדל במערכות המחשבים החדשות בשוק במהלך החודשים הקרובים, כשהיא כוללת את ממשק המערכת החדש, תמיכה משופרת ב-DirectX 12 Ultimate, מצב Auto HDR ועוד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עם זאת, לא כל הפיצ’רים עליהם הכריזה מיקרוסופט עם הצגתה של ווינדוס 11 יהיו זמינים בשלב הראשון, בהם היכולת להפעיל אפליקציות אנדרואיד על מערכת ההפעלה החדשה, פיצ’ר שפותח בשיתוף פעולה עם אמזון ואינטל, שצפוי להגיע בתור עדכון עתידי שיוצג במהלך 2022.

ההפצה של עדכון ווינדוס 11 תבוצע באופן מדורג ברחבי העולם, בדומה לכלל עדכוני הווינדוס של מיקרוסופט, החל מה-5 באוקטובר. העדכון יהיה זמין עבור משתמשים העומדים בדרישות המינימום של החברה בנושא המעבדים וה-TPM (ר”ת Trusted Platform Module), דבר אותו ניתן יהיה לבדוק באמצעות אפליקציית “בדיקת בריאות המחשב” (להורדה) המעודכנת של החברה.

הדרישה המינימלית להתקנת מערכת הווינדוס 11 עומדת כיום על:

  • מעבד – כפול ליבה 1GHz של 64 ביט ( אינטל Coffee Lake דור 8 ומעלה או Ryzen 2000 דור 2 של AMD ומעלה)
  • זיכרון – 4GB.
  • אחסון – 64GB.
  • מסך – לפחות 9 אינץ’ ברזולוציית 1366×768.
  • אבטחה – UEFI עם Secure Boot ו-TPM 2.0.
  • כרטיס מסך – תומך DirectX12 / WWDM 2.x.

משתמשים שאינם עומדים בדרישות המינימום של ווינדוס 11 עדיין יוכלו להתקינה באופן ידני, אך תחת מגבלות מסויימות שעדיין לא אושרו סופית, בהן האפשרות כי לא תהיה תמיכה בעדכוני מערכת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים