ספוטיפיי בוחנת הוספת פיד סרטוני וידאו דמוי טיקטוק לאפליקציה

לוגו Spotify תמונה: Spotify

ספוטיפיי (Spotify), בעלת שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי, בוחנת אפשרות להוספת פיצ’ר חדש בשם Discover (“לגלות”) לאפליקציה. הפיצ’ר יציג למשתמשים פיד סרטוני וידאו קצרים דמויי טיקטוק (TikTok) אותו יוכלו לגלול בצורה אנכית.

ספוטיפיי אינה מתכננת להתחרות בטיקטוק או בשלל פלטפורמות הסרטונים הקצרים הקיימות כיום (לפחות בשלב הזה). כאשר פיצ’ר ה-Discover נועד לאפשר למשתמשים לגלות אמנים חדשים באמצעות פיד סרטוני מוזיקה קצרים עליו הם יכולים לעבור בצורה דמויית טיקטוק.

הפיצ’ר החדש אותר בגרסת הבטא (TestFlight) של אפליקציית ספוטיפיי ל-iOS ומתבסס על פיצ’ר ישן ומוכר יותר של ספוטיפיי בשם Canvas (“קנבס”), שהוצג ב-2019 ואיפשר ליוצרים בספוטיפיי לשלב קטעי וידאו קצרים שילוו את השירים שלהם במקום תמונת האלבום הרגילה. אפשרות ה-Discover החדשה, שמגיעה בבטא ככפתור רביעי באפליקציה, משתמשת בסרטוני ה-Canvas הקיימים של היוצרים ומסדרת אותם בצורת פיד וידאו אנכי דמוי טיקטוק.

https://twitter.com/chrismessina/status/1463542273216446472

פיצ’ר ה-Discover החדש של ספוטיפיי נמצא בבטא נכון להיום, כאשר אין צפי האם ומתי החברה תחליט לשלב אותו באפליקציה.

התחרות בשוק גורמת לחברות לנסות ולחדש את האפליקציות והפלטפורמות שלהן, בין אם מדובר על שירות הזרמת מוזיקה כמו ספוטיפיי או בכל שירות אחר שמנסה להתעדכן ולהישאר רלוונטי. ספוטיפיי אולי תוסיף פיד וידאו לאפליקציה שלה, אך האפשרות שהיא תשיק פלטפורמת סרטוני וידאו קצרים גם היא אפשרית, וזאת לאחר שהחברה עשתה בדיוק את זה עם השקת ה-Spotify Greenroom כמתחרה בתחום חדרי הצ’אט הקוליים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים