הוכרזה: Spotify Greenroom – אפליקציית חדרי הצ’אט הקוליים החדשה של ספוטיפיי

אפליקציית Spotify Greenroom (מקור Spotify)

ספוטיפיי (Spotify), בעלת שירות המוזיקה הפופולרי, הכריזה על Spotify Greenroom, שירות חדרי הצ’אט הקוליים החדש של החברה המיועדי לחובבי ספורט, מוזיקה ותרבות, המתבבסת על אפליקציה קיימת אותה רכשה החברה ומגיעה עם ממשק חדש בו שולט הצבע הירוק, כפי שאפשר לצפות מהשם שלה – “החדר הירוק”.

שירות ה-Greenroom החדש של ספוטיפיי מגיע כעדכון גרסה ומיתוג מחדש של אפליקציית ה-Locker Room אותה רכשה החברה. השירות החדש מצטרף “באיחור קל” לאוסף גדול במיוחד של חברות המציעות פתרונות חדרי צ’אט קוליים דמויי קלאבהאוס (Clubhouse), בהם Spaces של טוויטר, Reddit Talk של רדיט, Live Audio Rooms של פייסבוק, Voice Chat 2.0 של טלגרם, “ערוצי הבמה” של דיסקורד ועוד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפליקציית ה-Greenroom תהיה זמינה בכלל המדינות בהן זמינה גם ספוטיפיי, כאשר בשלב הנוכחי האפליקציה תהיה זמינה בשפה האנגלית בלבד. בדומה לאפליקציות אחרות בתחום חדרי הצ’אט הקוליים, המשתמשים באפליקציה יוכלו לפתוח “חדרים” בהם הם יוכלו לדבר וחברים בחדרים יוכלו לבקש להצטרף לשיחה. שינוי קל יחסית שמגיע עם ה-Greenroom הוא האפשרות של משתמשים להתחבר לשירות עם חשבון הספוטיפיי שלהם, על אף שניתן להתחבר אליו גם ללא צורך בחשבון של החברה.

אפליקציית Spotify Greenroom (מקור Spotify)

אפליקציית ה-Spotify Greenroom החדשה זמינה להורדה למשתמשי אנדרואיד ו-iOS.

ספוטיפיי מגיעה באיחור גדול לתחום חדרי הצ’אטים הקוליים, ותנסה לנצל את בסיס הלקוחות הקיים שלה על מנת להגדיל באופן ניכר את השימוש ב-Greenroom שמתבסס על Locker Room, כאשר המשתמשים הקיימים של האפליקציה “הועברו” לגרסת ה-Greenroom החדשה של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים