ספוטיפיי ו-LinkedIn מצטרפות לשגעון חדרי הצ’אט הקוליים של קלאבהאוס

ספוטיפיי צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

שירותי הזרמת המוסיקה ספוטיפיי (Spotify) והרשת החברתית LinkedIn בדרך להצטרף ל”שיגעון” חדרי הצ’אט הקוליים שהחל עם אפליקציית קלאבהאוס. ספוטיפיי הכריזה על רכישת חברת Betty Labs, המפתחת את אפליקציית ה-Locker Room שמשמשת כאפליקציית צ’אט קולי לחובבי ספורט, ואילו LinkedIn פרסמה את ממשק הצ’אט הקולי עליו היא עובדת.

“טירוף” חדרי הצ’אט הקוליים שתפס תאוצה עם אפליקציית קלאבהאוס (Clubhouse) סחף איתו את המשתמשים ברחבי העולם, ואיתם גם את הרשתות החברתיות והאפליקציות השונות, כאשר רק לאחרונה השיקה טלגרם את Voice Chat 2.0 דמוי הקלאבהאוס, כשהיא מצטרפת לסדרה ארוכה של חברות שמנסות להיכנס לשוק חדרי הצ’אט הקוליים, בהם דיסקורד, פייסבוק, טוויטר ו-אינסטגרם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במקרה של ספוטיפיי, שירות המוזיקה הפופולרי בוחר להיכנס לשוק חדרי הצ’אטים הקוליים במהלך “פשוט” למדי של רכישת אפליקצייה קיימת, Locker Room של Betty Labs, הזמינה כיום רק למשתמשי iOS, בדומה לאפליקציית ה-Clubhouse המקורית. אך בניגוד אליה, מכוונת Locker Room בעיקר לחובבי ספורט כפתרון ל”שיחות חדרי הלבשה” (Locker room talk). מאחר שמדובר על פלטפורמה קיימת, ההתאמה שלה לשימוש כללי צפויה להיות מהירה, כאשר מספוטיפיי נמסר כי היא צפויה להשיק את הפתרון שלה כבר בחודשים הקרובים.

אפליקציית Locker Room (מקור App Store)
אפליקציית Locker Room (מקור App Store)

לצד ההכרזה הרשמית של ספוטיפיי, רשת LinkedIn הציגה את עיצוב ממשק חדרי הצ’אט הקוליים עליו היא עובדת, זאת לאחר הדלפה מוקדמת יותר של המדליף Alessandro Paluzzi, הדלפה שאף קיבלה “אימות לא-רשמי” של Chris Szeto, מנהל מוצר ב-LinkedIn.

עיצוב ממשק חדרי הצ’אט הקוליים של LinkedIn (מקור LinkedIn)

טירוף חדרי הצ’אט הקוליים, שהחל את דרכו עם קלאבהאוס, הוא הלהיט התורן בעולם הרשתות החברתיות, ועם הוספת ספוטיפיי ו-LinkedIn לרשימה הארוכה כבר היום של פתרונות אלטרנטיביים לקלאבהאוס עצמה, צריך לנסות להבין איזו רשת חברתית קיימת עדיין לא הצטרפה או מתכוונת להצטרף לטרנד הפופולרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים