סמסונג מאשרת: ה-Galaxy S22 יושק בפברואר עם מאפיינים מסדרת ה-Galaxy Note

תמונת קונספט ל-Galaxy S22 Ultra (תמונה: LetsGoDigital)

ככל שאנו מתקרבים לחודש פברואר מתחזקות ההדלפות הנוגעות לסדרת מכשירי הדגל הבאה של סמסונג, אך כעת מציעה החברה אישור חלקי למועד ההכרזה ומספקת לראשונה התייחסות לשילובו של עט סטיילוס כחלק בלתי נפרד מהדגמים בסדרת ה-Galaxy S22, וגם טיזר קצר בוידאו (מופיע בראש הכתבה).

בפוסט של TM Roh באתר החברה, מתייחס נשיא חטיבת המובייל Samsung MX לכך שבשנה שעברה לא הושקה גרסה חדשה לסדרת ה-Galaxy Note. “אהבתם את היצירתיות ותועלת של סדרת ה-Galaxy Note“, הוא אמר, “היללתם את ה-S Pen“, הוסיף, וסיכם בכך שבסמסונג “לא שכחו את החוויות הללו שהמשתמשים אהבו“.

נשיא חטיבת המובייל מתייחס כמובן לשילובו של עט ה-S Pen כחלק בלתי נפרד ממכשירי סדרת הגלקסי S22, אם כי כל ההדלפות הקודמות בנושא דיברו רק על דגם ה-Galaxy S22 Ultra שיהיה זה שיגיע עם עט הסטיילוס באופן מובנה במכשיר כפי שהיה בסדרת הגלקסי נוט הוותיקה. ובעוד הוא לא מתייחס לכך חד משמעית, השימוש במילים “we’ll introduce you to the most NOTEworthy S series device we’ve ever created” בפוסט שפירסם לא משאיר מקום רב לספק.

אישור למועד האירוע מגיע גם כן, כאשר לפי TM Roh תערוך סמסונג את אירוע ה-Galaxy Unpacked 2022 בחודש פברואר הקרוב. תאריך מדויק הוא לא מספק בשלב זה, אך אנו כבר יודעים מתוך כמות גדולה של הדלפות כי האירוע יתרחש ב-9.2.2022.

מה חדש בסדרת ה-Galaxy S22

כמו עם סדרת הגלקסי S21 בשנה שעברה, גם השנה צפויה סמסונג להציג 3 דגמים חדשים בסדרת הדגל, עם דגם הכניסה גלקסי S22, דגם הפרימיום גלקסי S22 אולטרה ואחד נוסף באמצע שיגיע תחת השם גלקסי S22 פלוס.

את המכשירים החדשים צפויה סמסונג לצייד במערכת השבבים החדשה Exynos 2200, זו הוצגה באופן רשמי מוקדם יותר השבוע, כשהיא מבטיחה יכולות גרפיות מתקדמות הודות לשיתוף הפעולה החדש עם חברת AMD, שיביא לראשונה לטלפונים את ארכיטקטורת ה-RDNA 2 יחד עם תמיכה ב-Ray Tracing וב-VRS.

מתוך הדלפות שזרמו לרשת בחודשים האחרונים למדנו כי המכשירים החדשים צפויים להציע בהירות גבוהה מתמיד בצד התצוגה, מערכי צילום חדשים, תמיכה בטעינה מהירה בהספק 45 וואט, ככל הנראה בדגם ה-S22 אולטרה בלבד.

שינוי בגדלי המסכים בסדרה החדשה צפוי להביא עימו גם ממדים חדשים למכשירים, כאשר דגם הכניסה עשוי להיות נוח יותר לאחיזה ביד.

גדלי המסכים בסדרת הגלקסי S22

  • מסך ה-Galaxy S22 יגיע בגודל של 6.06 אינץ’, לעומת 6.2 אינץ’ ב-S21, עם תצוגת AMOLED LTPS ברזולוציית +Full HD וקצב רענון גבוה של 120 הרץ.
  • מסך ה-Galaxy S22 Plus יגיע בגודל של 6.55 אינץ’, לעומת 6.7 אינץ’ ב-S21 פלוס, עם תצוגת AMOLED LTPS ברזולוציית +Full HD וקצב רענון גבוה של 120 הרץ.
  • מסך ה-Galaxy S22 Ultra יגיע בגודל של 6.81 אינץ’, בדומה ל-S21 אולטרה, עם תצוגת AMOLED LTPO הצפויה לספק תגובה טובה יותר וחיסכון מוגבר בחשמל. היא תגיע ברזולוציית +Quad HD וקצב רענון גבוה של 120 הרץ.

את מועד אירוע ה-Galaxy Unpacked 2022 ככל הנראה תחשוף סמסונג בקרוב. בשנה שעברה נחשף מועד האירוע הרשמי 10 ימים לפני קיומו, אך שנה קודם לכן הקדימה סמסונג ובישרה על מועד ההכרזה של מכשירי הדגל יותר מחודש לפני קיומו. כעת יש רק להמתין לאירוע בפברואר כדי ללמוד את הפרטים המלאים על סדרת הדגל Galaxy S22.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים