“מורביוס” מצטרף ליקום ספיידרמן של סוני עם טריילר אחרון בהחלט

מורביוס (תמונה: Sony Pictures)

מסע הפרסום הארוך למדי של “מורביוס” (Morbius) מגיע לסיומו אחרי שנתיים של טריילרים. אולפני סוני חושפים כעת את הטריילר הסופי לסרט, אשר ייחשב ככותר השלישי בעולם הקולנועי אותו הם מכנים “יקום ספיידר-מן של סוני”, שכלל גם את שני סרטי “ונום” (Venom).

הסרט יספר את סיפור מקורו של ד”ר מייקל מורביוס (ג’ארד לטו, “יחידת המתאבדים 2016”), מדען מוכשר הסובל ממחלת דם נדירה. מגיל צעיר הקדיש עצמו מורביוס למציאת תרופה למחלה המסתורית, לא רק בעבור עצמו אלא בעבור כל מי שסובל ממנה. כאשר הוא לוקח תרופה נסיונית שגילה, הוא מבין כי גופו מגיב בצורה יוצאת דופן והוא מתחיל לפתח כוחות ערפדיים – המגיעים עם צמא חדש לדם.

הטריילר האחרון לא חושף הרבה מעבר למה שכבר ראינו בטריילרים הקודמים. מורביוס חוזר מהמסע לחיפוש התרופה עם כוחות על אנושיים עליהם הוא לומד לאט לאט. כעת ערפד, מורביוס חייב להחליט האם לצוד בני אדם כדי לספק את הצמא שלו לדם – או למות. זוהי החלטה מוסרית קשה עבור מורביוס שמראש יצא למסע כדי להציל אנשים, וכעת מסכן את חייהם מעצם קיומו.

הטריילר ממשיך להציג את הקשר של הסרט לסרטי “ספיידר-מן” של היקום הקולנועי של מארוול, עם הופעתו של הנבל “הנשר” בגילומו של מייקל קיטון מהסרט “ספיידרמן: השיבה הביתה”.

מורביוס (תמונה: Sony Pictures)
ג’ארד ליטו כ”מורביוס” (תמונה: Sony Pictures)

הסרטים של סוני אמנם נספרים מחדש ביקום בפני עצמם – אך עלילתית מדובר באותו היקום של ספיידרמן. עכשיו משהמולטי-וורס נפתח ב“ספיידרמן: אין דרך הביתה”, יש הרבה יותר מקום לקרוס-אוברים בין דמויות הסרטים השונים.

עוד ייככבו בסרט מאט סמית’ (“הכתר”, “דוקטור הו”), ג’ארד האריס (“מד מן”), אל מדריגל (“הדרך חזרה”), אדריה ארג’ונה (“פסיקים רים: המרד”) וטייריס גיבסון (“מהיר ועצבני 9”).

לאחר אינסוף דחיות, הפעם נראה כי תאריך היציאה הרשמי של “מורביוס” ידבוק ונזכה סוף סוף לראות אותו בבתי הקולנוע בישראל החל מה-31 במרץ, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים