ג’ייסון מומואה ייככב בסרט קולנוע של “מיינקראפט”

אקווהמן (תמונה: Warner Bros) אקווהמן (תמונה: Warner Bros)

משחק וידאו נוסף עושה את דרכו למסך הגדול, עם עיבוד קולנועי ראשון ל“מיינקראפט” (Minecraft) מבית אולפני האחים וורנר. את הסרט יוביל ככל הנראה השחקן ג’ייסון מומואה אשר נמצא כעת במשא ומתן מתקדם עם הסטודיו.

זוהי בהחלט אינה הפעם הראשונה בה וורנר שואפים לעבד את המשחק הנמכר ביותר בעולם לסרט באורך מלא. כבר לפני עשר שנים הוכרז הפרויקט לראשונה, אז נקשר לשמו הבמאי שון לוי (“דברים מוזרים”, “פרויקט אדם”).

לאחר מכן, היה זה כוכב ויוצר “פילדלפיה זורחת” רוב מקאלהניי שנשכר לביים. מאז הספיק מקאלהניי ליצור את סדרת הטלוויזיה “מסע אגדי” (Mythic Quest) שעוסקת בעולם הגיימינג, עבור אפל tv פלוס.

הפעם האחרונה בה שמענו על הפרויקט הייתה ב-2019, אז אמור היה לביים אותו פיטר סולט, במאי “הלילה של ניק ונורה” (Nick and Nora’s Infinite Playlist). הסרט היה צפוי לצאת ממש השנה, אך לבסוף גם הוא לא יצא לפועל. סולט לאחרונה ביים את סרט הנעורים “שליטי המטאל” (Metal Lords) עבור נטפליקס.

את העיבוד החדש שבתקווה יצא הפעם לפועל יביים ג’ארד הס, בחירה שככל הנראה מצביעה על שמירת הכיוון הקומי של הפרויקט אשר החל עם מקאלהניי. הס ידוע בעיקר מסרטי הקומדיה “נפוליאון דינמיט” ו“נאצ’ו ליברה” וסדרת הטלוויזיה “האיש האחרון בעולם”.

מיינקראפט

את סרט הלייב אקשן צפוי להוביל מומואה, אשר יגיע לפרויקט אחרי שלל סרטי ז’אנר מצליחים. הכוכב שפרץ לתודעה כקאל דרוגו ב“משחקי הכס” תפס תאוצה בשנים האחרונות עם תפקידו כאקוומן ביקום הקולנועי של חברת DC ולאחרונה השתתף בסרט המד”ב “חולית” (Dune).

מומואה צפוי לחזור בסרט המשך לאקוומן בשנה הבאה, וכן יגלם את הנבל הראשי בסרט הבא בסדרת “מהיר ועצבני”. בנוסף, הוא מככב בסדרת הפנטזיה “See” של אפל tv פלוס.

כלום עדיין לא ידוע על העלילה של הסרט “מיינקראפט”, המבוסס על משחק בנייה שאין לו סיפור ממשי. אך מחסור בסיפור לא ימנע מחברת וורנר לנצל את המשחק האהוב, אשר נחשב עד היום כמשחק הפופולרי ביותר בהיסטוריה.

“מיינקארפט” עומד בראש טבלת המכירות של עולם הגיימינג עם מעל 238 מיליון עותקים שנמכרו ברחבי העולם. ההצלחה המאסיבית של המשחק הובילה למכירת חברת המשחקים Mojang שיצרה אותו בסכום עתק. מיקרוסופט רכשה את הסטודיו ב-2014 במחיר של 2.5 מיליארד דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים