הכירו את ה-Sub Mini: סאבוופר אלחוטי וקומפקטי מבית סונוס (הדלפה)

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת סונוס (Sonos) צפויה להכריז בקרוב על סאבוופר אלחוטי חדש וקומפקטי בשם Sub Mini, הידוע גם תחת שם הקוד “דגם S37”, כך נחשף בהדלפה של The Verge המציגה את הסאבוופר האלחוטי החדש שיגיע במבנה של גליל עם פתח במרכזו, אך ללא מידע מדויק על הגודל או המבנה הפנימי שלו.

סונוס מוכרת כמותג אודיו איכותי ויוקרתי, כאשר רק בשבוע הקודם הכריזה החברה על מקרן הקול Sonos Ray, הדגם החדש והמוזל שנחשף בטרם ההשקה, והיה מוכר כ”דגם S36″. עכשיו נראה כי החברה בחרה לרענן גם את תחום הסאבוופרים, כאשר ה-Sub Mini החדש יצטרף לדגם ה-Sonos Sub הוותיק והיקר.

הדמיית הסאבוופר Sub Mini של סונוס (מקור The Verge)
הדמיית הסאבוופר Sub Mini של סונוס (מקור The Verge)

שימוש בסאבוופר בנוסף למקרן הקול נועד לשפר את חווית השמע עם הוספת באסים עמוקים יותר, אך עם תג המחיר הגבוה של ה-Sonos Sub, שעולה יותר מה-Sonos Ray ואף מה-Sonos Beam, הוא הפך רלוונטי יותר בעבור משתמשי השוק הגבוה, לצד ה-Sonos Arc היוקרתי.

לפי ההדמיה לעיצוב הרמקול, ה-Sonos Sub Mini יגיע בעיצוב של גליל קטן עם פתח בחלקו האמצעי, זאת בניגוד לצורה המרובעת של ה-Sonos Sub הרגיל, אך בשלב זה לא זמין מידע ספציפי על הגודל או המבנה שלו, אם כי נוכל להניח כי בדומה לדגם הקיים, גם הוא ישתמש בשני דרייברים שפונים פנימה.

נכון לרגע זה אין צפי השקה או מחיר לסאבוופר ה-Sub Mini של סונוס.

אחרי ההשקה המוקדמת יותר החודש של ה-Sonos Ray במחיר של 1000 ש”ח, נראה כי החברה החליטה לשנות כיוון ולהציע פתרונות בתקציב נמוך יותר ללקוחותיה, זאת על אף שאי אפשר להגיד כי מדובר על תג מחיר נמוך במיוחד בהשוואה למתחרים רבים בשוק הרמקולים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים