פיטביט מציגה את פתרונות הכושר החכמים Sense 2, Inspire 3 ו-Versa 4

פיטביט (Fitbit), השייכת כיום לגוגל, הכריזה על סדרה חדשה של רצועות כושר ושעונים חכמים, הכוללת את שעון ה-Fitbit Sense 2 החדש והמתקדם של החברה ושעון ה-Fitbit Versa 4, שניהם מציעים זמן סוללה של עד שישה ימים, ובנוסף גם את רצועת הכושר החדשה Fitbit Inspire 3, המציעה זמן סוללה של עד 10 ימים.

שעונים חכמים

שלושת פתרונות מעקב הכושר החדשים של פיטביט מחליפים למעשה את שעוני ה-Sense, Versa 3 ורצועת ה-Inspire 2 מ-2020, כאשר ה-Sense 2 הוא עדיין השעון החכם ביותר של החברה.

ה-Fitbit Sense 2 מגיע עם חיישן Body Response חדש אשר כולל מדידת פעילות אלקטרו-דרמלית רציפה (cEDA) המאפשרת למדוד את הלחץ של המשתמשים, חיישן אק”ג (ECG) משופר, חיישן רווית חמצן בדם (SpO2), מד טמפרטורה וחיישנים נוספים המאפשרים מדידה טובה יותר של מצב הכושר והבריאות של המשתמשים.

שעון ה-Versa 4 כולל את רוב המאפיינים של דגם ה-Sense 2 החדש, אך ללא אוסף החיישנים הנרחב יותר הכולל cEDA, ECG וטמפרטורה.

למרות זאת, דגם ה-Versa 4 מציע מדידת דופק, רווית חמצן בדם, מעקב אחר שינה ועוד, בדומה לשעונים אחרים הזמינים בשוק, כאשר הוא מציע מעקב אחר למעלה מ-40 סוגי פעילויות ספורט שונות ורכיב GPS מובנה למעקב אחר פעילויות ספורט.

שני השעונים יציעו עד 6 ימי שימוש בטעינה בודדת ותמיכה בטעינה מהירה המספקת יום שימוש בטעינה של 12 דקות בלבד.

רצועת ה-Inspire 3 יחד עם שעוני ה-Sense 2 ו-Versa 4 החדשים של פיטביט (מקור גוגל)
רצועת ה-Inspire 3 יחד עם שעוני ה-Sense 2 ו-Versa 4 החדשים של פיטביט (מקור גוגל)

רצועת כושר חכמה – Fitbit Inspire 3

בעבור משתמשים שמעדיפים רצועות כושר חכמות בתקציב נמוך יותר ולא שעונים גדולים ויקרים יותר, החברה מציעה את רצועת הכושר החכמה Inspire 3 המעודכנת שלה, המציעה מעקב אחר 20 סוגי פעילויות כושר שונות, מד דופק, לחץ, מעקב אחר שינה ורוויית החמצן בדם.

רצועת הכושר Inspire 3 מציעה עד 10 ימי שימוש במצב רגיל, עם אפשרות לתצוגה פעילה תמיד (Always On) בדור החדש המורידה את זמן הסוללה לעד +3 ימים.

צמד שעוני ה-Sense 2 ו-Versa 4 ורצועת ה-Inspire 3 החדשים של Fitbit זמינים למכירה מוקדמת במחיר של 300, 230 ו-100 דולר, בהתאמה (כ~980, 751 ו~327 ש”ח), עם צפי לזמינות ברבעון האחרון של השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים