LG בתערוכת IFA: מסכי OLED עצומים, מקרר בצבעים משתנים ועוד

ביתן LG בתערוכת IFA 2022 (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי); ביתן LG בתערוכת IFA 2022 (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

כמידי שנה, חברת LG מציגה מגוון מוצרים חדשים בתערוכת IFA 2022 המתקיימת השבוע בברלין, כאשר חלק נכבד מהם הוכרז בטרם התערוכה, בהם מסך ה-OLED Evo הגדול בעולם בגודל 97 אינץ’, טלוויזיית הגיימינג הגמישה LG OLED Flex בגודל 42 אינץ’, מקרר ה-MoodUP המשלב לוחות LED בחזית עם צבעים משתנים ועוד מוצרים רבים אחרים.

תערוכת IFA השנתית בברלין משמשת כאחד מהכנסים המרכזיים בהם מציגות החברות השונות את המוצרים הרבים שלהן, ובזמן שהשנה התערוכה הייתה קטנה יחסית לשנים קודמות, דבר הנובע ככל הנראה מעידן הפוסט קורונה וחוסר הביטחון של חברות רבות להתחייב להגיע לתערוכה מראש, חברת LG עדיין הרימה ביתן גדול בו הציגה את מגוון הטלוויזיות, המסכים, מוצרי הבית החכם ומוצרים רבים אחרים אשר לא מעט מהם נחשפו בתערוכה זו.

אולם LG בתעורכת ה-IFA (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)
אולם LG בתעורכת ה-IFA (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

טלוויזיות ענק

הדבר הבולט ביותר עם הכניסה לביתן LG היא טלוויזיית ה-LG OLED evo Gallery Edition TV הענקית בגודל 97 אינץ’, עליה הכריזה החברה יחד עם מסך 4K Micro LED ענק בגודל של לא פחות מ-136 אינץ’.

יחד עם שני אלה מצאנו בדוכן החברה ב-IFA גם דגמי טלוויזיה נוספים, דוגמת טלוויזיית QNED 8K MiniLED בגודל 86 אינץ’ וטלוויזיית LG OLED Evo Object Collection המגיעה עם מכסה בד קדמי המחביא בתוכו מערכת סאונד מובנית ומשמש גם כמכסה אוטומטי לטלוויזיה.

המשתמשים בטלוויזיה יכולים גם לשלוט על מכסה הבד עם אפשרות לסגירה חלקית של המסך לתצוגת מידע שונות כמו זמן או נגינת מוזיקה ללא צורך בהשארת המסך פתוח לגמרי.

מסכי מחשב

מלבד מסכי הטלוויזיה הענקיים מצאנו בתערוכה גם מגוון חדש של מסכי מחשב, ובראשם מסך ה-LG OLED Flex החדש של החברה.

מדובר במסך OLED גמיש בגודל 42 אינץ’ המגיע ברזולוציית 4K עם תדר רענון 120Hz ואפשרות לשינוי קעירות המסך ממצב שטוח עד ל-900R, דבר שמרשים מאוד לראות במציאות, עם שינוי מהיר ופשוט יחסית של מצב המסך דרך הפקדים המובנים בו.

יחד איתו ניתן היה למצוא בתערוכה מסכי מחשב מעניינים לא פחות, אחד מהם הוא מסך ה-LG DualUp המרובע בגודל 27.6 אינץ’, הנראה כמו צמד מסכי  21.5 אינץ’ היושבים אחד מעל השני.

מסך ה-LG UltraFine Display Ergo AI מגיע עם זרוע חכמה ומצלמה המסוגלת לעקוב אחרי פני המשתמש ולהתאים את הזווית והגובה של המסך לתצוגה הטובה ביותר.

ולבסוף היה גם מסך הגיימינג OLED הקעור 45GR95QE מסדרת ה-UltraGear, אשר מגיע בגודל 45 אינץ’ ובקעירות 800R קבועה, בניגוד לדגם ה-FLEX.

מקרר משנה צבעים ומארז לתצוגה וניקוי נעליים

אחד המוצרים הפחות שגרתיים אותם הציגה LG בתערוכה היה מקרר ה-MoodUP.

בניגוד למקררים רגילים אותם ניתן למצוא במגוון צבעים רחב, המקרר החדש של LG משלב לוחות LED צבעוניים עליהם יכולים לשלוט המשתמשים באמצעות האפליקציה היעודית של החברה, עם אפשרות להגדרה של 22 צבעים שונים לדלת העליונה ו-19 לדלת התחתונה, מה שמאפשר לבצע התאמה קלה לא רק לעיצוב הבית, אלא למצב הרוח הנוכחי של המשתמשים.

המקרר אף כולל רמקול אלחוטי מובנה עם אפשרות להתאמה של צבעי פאנלי הלד למוזיקה המתנגנת.

צמד מוצרים נוסף שיכול לעניין את חובבי איסוף נעלי הסניקרס הוא המארז ה-LG Styler ShoeCase השקוף, שנועד כפתרון לתצוגה ואחסון של נעליים.

המארז מסוגל להגן על הנעליים מלחות ואור אולטרה-סגול וה-LG Style ShoeCare מיועד גם לניקוי ורענון הנעליים באמצעות קיטור.

לבסוף, ניתן היה למצוא את מערכת ה-Washtower Compact החדשה של LG, המשלבת בין מכונת כביסה למייבש ומגיעה השנה בגודל קומפקטי יותר בהשוואה לדגמים קודמים של החברה.

בביתן ה-IFA 2022 של LG היה ניתן למצוא גם מגוון גדול של מוצרים שונים, בהם אוזניות ה-FreeTone ועוד, אך אי אפשר לעבור על כלל הדברים בכתבה אחת ולכן התמקדתי בדברים היותר מעניינים והייחודיים אותם הציגה החברה השנה. לאורך הכתבה תוכלו למצוא גם קישורים להרחבה עם פרטים נוספים אודות חלק מהמוצרים.

*הכותב הגיע לתערוכת IFA 2022 כאורח של חברת LG


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים