הוכרז: Sonos Sub Mini – סאב וופר אלחוטי חדש וקטן מבית סונוס

Sonos Sub Mini (מקור סונוס)

חברת האודיו סונוס (Sonos) הכריזה על ה-Sub Mini, הסאבוופר האלחוטי הזעיר והחדש שלה, שנועד לשדרג את חווית האודיו הקיימת של מגוון מקרני הקול אותם היא מציעה ומגיע עם צמד וופרי 6 אינץ’ מובנים על מנת להציע איכות באס גבוהה.

בדומה למקרן הקול Sonos Ray האחרון של החברה אותו סקרנו בגאדג’טי, גם קיום ה-Sub Mini דלף מוקדם יותר השנה כגרסה קטנה וזולה יותר של ה-Sonos Sub אותו מציעה החברה כיום, כאשר הוא מיועד לעבוד עם מקרני הקול השונים של סונוס כמו ה-Beam, Ray, One ו-One SL ולשדרג את חווית האודיו בחדרים קטנים עד בינוניים.

ה-Sub Mini החדש מעוצב כגליל קטן בצבע שחור או לבן עם גובה של 305 מ”מ וקוטר של 230 מ”מ הכולל פתח בחלקו האמצעי, שם גם אפשר למצוא את צמד הוופרים בגודל 6 אינץ’ המשולבים בסאב וופר ומכוונים אחד כלפי השני על מנת לבטל את אפקט הרעידות הקיים בסאבוופרים רגילים.

כמו רמקולים אחרים של החברה, גם ה-Sonos Sub Mini משתמש בטכנולוגיית ה-Trueplay של החברה על מנת לכייל את האודיו לתצורה האקוסטית הייחודית בחדר המשתמש.

Sonos Sub Mini (מקור סונוס)
Sonos Sub Mini (מקור סונוס)

מקסים בואווה-מרלין, סמנכ”ל חומרה ותפעול ב-Sonos מסר:

נכנסנו לעידן מתחשב יותר של סטרימינג שמעדיף איכות על פני כמות, כאשר יוצרים ופלטפורמות משקיעים בחוויות בידור סוחפות ששמות את הסאונד בחזית. Sub Mini הוא תוספת מבורכת למשפחת Sonos לסדרת מוצרי הקולנוע הביתי שלנו כך שמאזינים יוכלו לחוות סאונד באיכות קולנועית שגורמת להם להרגיש כמו הדמות הראשית או להאזין למוסיקה האהובה עליהם בעוצמות חדשות.

סאבוופר ה-Sub Mini החדש של סונוס יהיה זמין למכירה בישראל החל מה-10 באוקטובר במחיר של 1,699 ש”ח ובמכירה מוקדמת ב-1,599 ש”ח החל ממחר (ד’, 14.9).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים