טלגרם 9.0 מוסיפה תגובות אינסופיות, אמוג’י בסטטוס ועוד

טלגרם 9.0 טלגרם 9.0

טלגרם (Telegram) משיקה את גרסה 9.0 של אפליקציית ההודעות הפופולרית ומציגה פיצ’רים חדשים המיועדים למשתמשי הפרימיום של טלגרם, בהם שיפור אפשרויות בחירת האמוג’י שלהם כתגובות, הגדלת כמות התגובות שניתן לתת לכל הודעה ויכולת לקבוע אמוג’י כחלק שם המשתמש עצמו.

בנוסף, מציגה החברה מגוון שיפורים אחרים, ביניהם ניתן למצוא ממשק חיבור משופר למכשירי iOS, יכולת ניהול תיעדוף הורדות במכשירי אנדרואיד ועוד.

טלגרם 9.0

אחרי שטלגרם הציגה בגרסה 8.9 את ה-Telemoji את פלטפורמת האמוג’י החדשה שלה, שנועדה בעיקר בעבור משתמשי הטלגרם פרימיום, הפעם החברה מציגה עוד צמד פיצ’רים יעודיים למשתמשי הפרימיום.

ה”תגובות האינסופיות” (Infinite Reactions) מגיעות כשינוי בממשק שהופך את בחירת האמוג’י בו הם רוצים כתגובה להודעות להרבה יותר קלה, עם הגדלת אפשרויות התגובה, כאשר בנוסף משתמשי הפרימיום יוכלו להגיב עם עד 3 תגובות אמוג’י לכל הודעה, בניגוד לתגובה בודדת של משתמשים רגילים.

שינוי נוסף בעבור משתמשי הפרימיום מגיע דרך הפיצ’ר “סטטוס אמוג’י” (Emoji Statuses), המאפשר להחליף את אמוג’י הכוכב המופיע לצד שם המשתמש שלהם כדי לציין כי הם משתמשי פרימיום בכל אמוג’י אחר מהמגוון הגדול אותו מציעה החברה. יהיה ניתן להגדיר גם את אורך הזמן בו יופיע האמוגי’ באופן ידני או מהאפשרויות הקיימות כמו שעה וכד’.

לא רק למשתמשי טלגרם פרימיום

מלבד השינויים שנועדו למשתמשי הפרימיום בלבד, גרסה 9.0 מציגה מספר שינויים נוספים לכל המשתמשים, בהם ממשק התחברות משופר לחשבון הטלגרם בעבור משתמשי ה-iOS בדומה לזה הקיים אצל משתמשי האנדרואיד, שדרוג קיצורי ה-t.me המאפשרים פתיחה מהירה של שיחה, קבוצה או ערוץ בטלגרם על סמך שם המשתמש עם פורמט קישור חדש.

לדוגמה, ערוץ ה-GadgetySocial, קבוצת הדיונים של גאדג’טי, שהיה זמין דרך הקישור t.me/GadgetySocial יהיה זמין גם מעכשיו בפורמט  GadgetySocial.t.me.

שינויים נוספים שיהיו זמינים רק למשתמשי האנדרואיד כוללים אוסף אנימציות שיהיו חלקות יותר בזמן הפתיחה, סגירה ושינוי קבצי מדיה פעילים באפליקציה, יחד עם אייקון אפליקציה משודרג המסוגל להשתנות באופן אוטומטי בהתאם לערכת הנושא במערכת ההפעלה אנדרואיד 13, ובנוסף, גרסה משודרגת של מנהל ההורדות שנוסף בגרסה 8.6 ויאפשר מעתה לתעדף את הקבצים אותם מוריד המשתמש על ידי לחיצה ארוכה עליהם ושינוי סדר הקבצים שנמצאים בהורדה, כאשר קובץ שנמצא בראש הרשימה מקבל תעדוף בהורדה.

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים