יו ג’קמן יחזור לגלם את וולברין בסרט “דדפול 3”

מתוך דדפול 2 (תמונה באדיבות פורום פילם)

הסרט הבא בסדרת “דדפול” (Deadpool) יהווה את הצטרפותה הרשמית של הדמות ליקום הקולנועי של מארוול, וכעת אנו מקבלים חדשות על דמות נוספת שתעשה את צעדיה ל-MCU באותו הסרט. השחקן ראיין ריינולדס שיחרר וידאו פרסומי לקראת הסרט, ובו נחשף כי יו ג’קמן ייכנס שוב לנעליו של וולברין.

בסרטון ניתן לראות את ריינולדס יושב על ספה ומדבר למצלמה על רקע שמאוד מזכיר את הוידויים בסדרה “משפחה מודרנית”. השחקן מתנצל על כך שפספס את אירוע D23, ובכך מתייחס פעם נוספת לעובדה כי דדפול שייך כעת לחברת דיסני.

ריינולדס מתאר כי הוא עובד קשה על הסרט החדש ומחפש דרכים לייחד אותו עם עומק ומשמעות חדשים. אך הרעיון היחיד שיש לו מגיע מכיוון בלתי צפוי. השחקן יו ג’קמן עובר מאחוריו וכשנשאל האם יהיה מוכן לשחק שוב את דמותו האלמותית הוא משיב בחיוב, אך לא מאוד מתלהב.

האובססיה של דדפול לוולברין היא בדיחה שחוזרת עוד מהסרט הראשון בסדרה, וכעת השניים סוף סוף ישתפו פעולה. הצטרפותו של וולברין ל-MCU היא רק עוד דוגמה ליקום ההולך וגדל של מארוול אשר ספגה את דמויות אולפני פוקס שנרכשו על ידי דיסני ב-2019.

הרכישה איפשרה את כניסתם הרשמית של דדפול וצוות האקס-מן לסרטי “הנוקמים”. עוד לפני חזרתו הצפויה של וולברין, הספקנו לראות גרסת מולטיוורס של פרופסור אקס ב“דוקטור סטריינג’ בממדי הטירוף” (Doctor Strange in the Multiverse of Madness).

מתוך "לוגאן" (תמונה באדיבות פורום פילם)
מתוך “לוגאן” (תמונה באדיבות פורום פילם)

את וולברין ראינו בפעם האחרונה בסרט “לוגאן” (Logan) בשנת 2017. סרט הסיכום של הדמות חתם את סיפורה, אך התרחש בשנת 2029, ועל כן “דדפול 3” יהיה סוג של פריקוול, זאת אם בכלל יבחר להתייחס לסרט האהוב – עם הצטרפותו של דדפול ל-MCU האופציה ליקומים מקבילים וגרסאות אלטרנטיביות של הדמויות תמיד קיימת גם.

את הסרט החדש יביים שון לוי, מפיק ובמאי בסדרה “דברים מוזרים” (Stranger Things) ואחד שכבר עבד עם ריינולדס בעבר בסרטים “לשחרר את גאי” (Free Guy) ו“פרויקט אדם” (The Adam Project).

את התסריט יחזרו לכתוב רט ריס ופול וורניק שכתבו את שני הסרטים הקודמים בסדרה. אליהם יצטרפו האחיות וונדי וליזי מולינו, המוכרות מסדרות האנימציה “הבורגרים של בוב” ו-“The Great North”.

בדיסני ממהרים להרגיע כי על אף הצטרפותו לעולם הנוקמים של החברה המשפחתית יותר, הסרט ישמור על דירוג R למבוגרים בלבד. הסרט השלישי של דדפול קיבל גם תאריך יציאה, המוסיף אותו לשלב השישי של היקום הקולנועי של מארוול, רגע לפני הגרסה החדשה של “ארבעת המופלאים” (Fantastic Four).

לוח הזמנים לשלב 6 ביקום הסינמטי של מארוול מורכב כעת מהסרטים הבאים:

  • דדפול 3 – 6 בספטמבר, 2024.
  • ארבעת המופלאים – 8 בנובמבר, 2024
  • הנוקמים: שושלת קאנג – 2 במאי, 2025
  • הנוקמים: מלחמות סודיות – 7 בנובמבר, 2025.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים