מתי תיחשף סדרת הדגל Galaxy S23 ומה יהיה חדש במפרט הטכני

Samsung Galaxy S22 Ultra (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Samsung Galaxy S22 Ultra (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

שנתיים עברו מאז שסמסונג ערכה את האירוע הפיזי הגדול הקודם שלה לסדרת הדגל “גלקסי S” וכעת מסתמן כי החברה תחזור לסן פרנסיסקו ותציג את סדרת ה-Galaxy S23 בפני קהל חי זו פעם נוספת, זאת בניגוד לאירוע המקוון אותו ערכה בשנה שעברה להצגת סדרת הגלקסי S22 (אם כי טכנית סמסונג ישראל ערכה לנו אירוע מצומצם בארץ לסדרה הקודמת גם כן).

מתי תיחשף סדרת הדגל Galaxy S23?

מועד ההכרזה הוא כעת הנושא הנדון ביותר, כאשר מספר תאריכים כבר הספיקו לחלחל החוצה דרך הדלפות, בין אם אמינות יותר או פחות, ונעו בין דצמבר 2022 ועד פברואר 2023.

סמסונג לא חשפה באופן רשמי מתי תחשוף את דגמי הגלקסי S23, אך כרגע מסתמן כי החברה תדבק בפברואר כחודש בו תערוך את אירוע ה-Galaxy Unpacked 2023 שלה, ולפי דיווח המגיע מקוריאה הדבר יקרה כבר בשבוע הראשון של פברואר 2023, עם השקה המיועדת להגיע כבר סביב ה-17.2.2023.

הדברים החדשים בסדרת הגלקסי S23

כמו בשנים קודמות, גם עבור סדרת הדגל החדשה שלה צפויה סמסונג להציע שלושה דגמים, אלו הם דגם הכניסה Galaxy S23, דגם בעל מסך גדול יותר שיענה לשם Galaxy S23 Plus ודגם הפרימיום Galaxy S23 Ultra, אשר ככה הנראה יגיע עם מצלמת 200 מגה-פיקסל, ככל הנראה עם חיישן ה-ISOCELL HP3 של החברה שהוצג ביוני 2022.

כפי שעשתה אפל לפניה, כך גם סמסונג צפויה לשים את עיקר המיקוד שלה בדגם הפרימיום S23 אולטרה, זה ככל הנראה יציע הבדלים משמעותיים בהשוואה ליתר הדגמים בסדרה.

נזכיר כי גם בשנה שעברה הציג דגם ה-S22 אולטרה לא מעט יתרונות בהשוואה לדגם הS22 פלוס:

  • מסך מעט גדול יותר – 6.8 אינץ’ (S22 אולטרה) מול 6.6 אינץ’ (S22 פלוס)
  • רזולוציה גבוהה יותר – +QHD (אולטרה) מול +FHD (פלוס)
  • זיכרון ואחסון – עד 12GB RAM ועד 1TB (אולטרה) מול עד 8GB RAM ועד 256GB (פלוס)
  • מערך צילום ראשי – חיישן 108MP ראשי וזום אופטי פי 10 (אולטרה) מול חיישן 50MP ראשי וזום אופטי עד פי 3 (פלוס)
  • מצלמת סלפי – חיישן 40MP (אולטרה) מול חיישן 10MP (פלוס)
  • סוללה – 5000mAh (אולטרה) מול 4500mAh (פלוס)
Galaxy S22 Ultra ו-S22 Plus (צילום: אוהד צדוק)
Galaxy S22 Ultra ו-S22 Plus (צילום: אוהד צדוק)

מערכת השבבים שתגיע עם שלושת הדגמים בסדרה החדשה תהיה ה-Snapdragon 8 Gen 2, זו תיחשף באופן רשמי בהמשך החודש באירוע ה-Snapdragon של החברה שיתקיים בין ה-15-17 בנובמבר.

בשיחת הועידה שלאחר פרסום תוצאותיה הכספיות האחרונות קוואלקום אישרה כי מערכת השבבים שלה (לא ציינה דגם ספציפי כי טרם הוכרז רשמית) תגיע יחד עם סדרת הדגל הבאה של סמסונג וכי היא מצפה לעליה במכירות במהלך הרבעון הראשון של השנה.

בתוך כך אישר מנהל הכספים של קוואלקום כי חלקם של שבבי החברה במכשיריה של סמסונג יעלה מ-75% בדגמי ה-S22 יעלה עבור דגמי ה-S23, מה שמעיד על כך ששילובה של מערכת שבבים חדשה מסדרת Exynos של סמסונג ככל הנראה מחוץ לתמונה עבור השווקים הבינלאומיים.

סוללות גדולות יותר

בשלב זה לא קיימים עוד פרטים רבים אודות המפרט הטכני של המכשירים, זאת מלבד מספר הדלפות המדברות על האפשרות כי סמסונג תציג סוללות גדולות יותר לדגמי הגלקסי S23 והגלקסי S23 פלוס.

על פי מבחני הסמכה שעברו לכאורה המכשירים בקוריאה, יגיע הגלקסי S23 פלוס עם סוללה בקיבולת של 4700mAh, זאת מול 4500mAh שהופיעה בדגם ה-S22 פלוס, בעוד סוללת הגלקסי S23 תגיע בקיבולת של 3900mAh, זאת מול 3700mAh שהופיעה בדגם ה-S22.

לצד זאת הופיעה הדלפה של המדליף המוכר IceUniverse, לפיה סמסונג תציג מצב סוללה חדש בשם “Light” (מצב קל) עבור סדרת הגלקסי S23, באמצעות זה ניתן יהיה להפחית את העומס מהסוללה תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה ככל הניתן, מה שעשוי להתפרש בעליה בזמני השימוש במכשירים בסדרת הדגל הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים