דיסני חוזרת לנברלנד בעיבוד קולנועי חדש לפיטר פן

מתוך “פיטר פן וונדי” (באדיבות דיסני)

הוליווד לוקחת צ’אנס נוסף על פיטר פן ובדיסני מקווים כי הסרט החדש שלהם, “פיטר פן ו-וונדי” (Peter Pan & Wendy) יצליח יותר מהנסיון הקודם של חברת האחים וורנר, שסרטם “פאן” (Pan) מ-2015 לא הצליח אפילו להחזיר את תקציבו, אשר עמד על 150 מיליון דולר.

בהמשך לטרנד חידושי הלייב-אקשן של דיסני, “פיטר פן ו-וונדי” יהיה רימייק לסרט האנימציה של החברה מ-1953, ויושפע גם מהמחזמר הבימתי שעלה שנה לאחר מכן ב-1954. הפעם, דיסני תסתפק בהפצה ביתית והסרט ידלג על בתי הקולנוע. במקום, יגיע ישירות להזרמה בדיסני+ באפריל.

עלילת הסרט משחזרת את הסיפור המוכר על וונדי דארלינג, נערה צעירה שמפחדת לעזוב את ילדותה מאחור, הפוגשת בפיטר פן – ילד שמסרב לגדול. יחד עם אחיה והפיה טינקרבל, היא עוקבת אחרי פיטר לעולם הקסום נברלנד, שם יעמדו מול הפיראט הנודע קפטן הוק ויצאו להרפתקאות שישנו את חייהם לנצח.

מתוך
מתוך “פיטר פן וונדי” (באדיבות דיסני)

הטריילר מתחיל כשוונדי מוצאת עצמה לבד בחופי נברלנד, ויוצאת לחפש את אחיה. אל החוף מגיעים הילדים האבודים שהפעם כוללים גם ילדות ולא רק בנים.

בסיפור המקורי פיטר פן גרס כי רק בנים הולכים לאיבוד, שכן ילדות הן חכמות מדי כדי ליפול מהעריסות שלהן. הפעם בדיסני בוחרים בחבורה שיוויונית יותר.

בהמשך הטריילר אנו נחשפים להרפתקאות האמיצות של הילדים, הכוללות קרבות חרב, תותחים המנסים להפיל אותם מהשמיים ופיראטים אכזריים. הטריילר נחתם עם חשיפתו של קפטן הוק, שהפעם מגולם על ידי ג’וד לאו (“חיות הפלא: הסודות של דמבלדור”).

הסרט מגיע מאת הבמאי והתסריטאי דיוויד לאורי (“האביר הירוק”). זהו אינו חידוש הלייב אקשן הראשון של הבמאי, שעמד גם מאחורי העיבוד ל“חברי הדרקון אליוט” (Pete’s Dragon) מ-2016.

את פיטר פן ייגלם השחקן הצעיר אלכסנדר מולוני, ואת וונדי תגלם אבר אנדרסון ששיחקה את נטשה רומנוף כילדה בסרט “האלמנה השחורה”. אליהם תצטרף כוכבת “בוגרת-כזה”, יארה שידי.

“פיטר פן ו-וונדי” יעלה לצפייה בדיסני+ ב-28 באפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים