יוטיוב מציגה 5 פיצ’רים חדשים למשתמשי יוטיוב פרימיום

לוגו YouTube Premium

יוטיוב (YouTube) מרעננת את שירות המנויים בתשלום של החברה, יוטיוב פרימיום (YouTube Premium), ומוסיפה לו חמישה פיצ’רים חדשים, בהם האפשרות לצפיה משותפת בסרטונים על ידי מספר משתמשים, הורדה חכמה של סרטונים לצפיה באופן לא מקוון, שידור ברזולוציית 1080p משופרת בעלת ביטרייט גבוה יותר ועוד.

הפיצ’רים החדשים יהיו זמינים עבורכם כל עוד אתם מוכנים לשלם על שירות הפרימיום של החברה.

מה חדש ביוטיוב פרימיום?

בזמן שיוטיוב נחשבת כיום לפלטורמת הוידאו המקוונת הגדולה בעולם עם אוסף וידאו עצום הזמין למיליארדי משתמשים בחינם מדי חודש, החברה מקדמת (יש שיאמרו דוחפת) באופן קבוע את שירות היוטיוב פרימיום בתשלום שלה, הזמין בארץ במחיר של 23.90 ש”ח, וכולל כיום כ~80 מיליון משתמשים ברחבי העולם.

השירות מציע למשתמשים פיצ’רים נוספים שאינם זמינים למשתמשים חינמיים, בהם צפיה בסרטונים ללא פרסומות, הפעלה של סרטונים ברקע ואפשרות להוריד סרטונים לצפיה באופן לא מקוון.

כעת החברה מוסיפה לשירות הפרימיום שלה פיצ’רים שנועדו להפוך אותו ליותר אטרקטיבי בעבור המשתמשים במידה והם יהיו מוכנים לשלם על כך, פיצ’רים הכוללים את:

  • “הבאים בתור” (Queue) – באופן מוזר למדי, האפשרות ליצור רשימת ניגון שתעבור בין סרטונים אותם מגדיר המשתמש באופן ידני הייתה מוגבלת עד היום למשתמשי יוטיוב בדפדפן, דבר המשתנה כעת עם הוספת האפשרות גם למכשירי סלולר וטאבלטים.
  • צפיה משותפת בסרטונים – יוטיוב תאפשר למשתמשי פרימיום להפעיל “צפיה משותפת” בסרטונים באופן מקוון, צפיה משותפת בסרטוני יוטיוב שתופעל דרך פיצ’ר ה-Meet של גוגל במכשירי אנדרואיד ודרך פיצ’ר ה-SharePlay במכשירי iOS בשלב מאוחר יותר. רק משתמשי יוטיוב פרימיום יוכלו ליצור סשן לצפיה משותפת, אך גם משתמשי יוטיוב רגילים יוכלו להתחבר אליו.
  • המשך צפיה בסרטונים מאותה נקודה – יוטיוב תאפשר למשתמשי פרימיום להמשיך ולראות את הסרטונים בהם הם צפו במכשירים השונים שלהם מאותה הנקודה בה עצרו ובאופן אוטומטי, כך שאם משתמש צפה לדוגמה בסרטון במכשיר הסלולרי שלו והגיע לביתו, הוא יוכל להמשיך ולצפות בו מאותה הנקודה בה הוא עצר גם על הטלוויזיה שלו.
  • “הורדות חכמות” (Smart downloads) – בנוסף לאפשרות להוריד סרטונים לצפיה לא מקוונת באופן ידני, יוטיוב תאפשר למשתמשים להפעיל אפשרות של “הורדות חכמות”, שתוריד באופן אוטומטי סרטונים מומלצים בעבור המשתמש ברקע עם תכנים חדשים בהם הוא יוכל לצפות באופן לא מקוון.
  • וידאו ברזולוציית 1080p פרימיום – פיצ’ר שיהיה זמין בשלב הראשון רק למשתמש iOS ויאפשר למשתמשי פרימיום לבחור ברזולוציית 1080p משופרת עם ביטרייט (bitrate) גבוה יותר לחווית צפיה משופר וחלקה יותר, במיוחד בסרטונים עם הרבה פרטים ותנועה.

מנוי היוטיוב פרימיום זמין למשתמשים בישראל במחיר של 23.90 ש”ח לחודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים