הוכרז: Dyson V15s Detect Submarine – שואב אבק שוטף ראשון מבית דייסון

שואב הדייסון V15 Detect Submarine (מקור דייסון) שואב הדייסון V15 Detect Submarine (מקור דייסון)

דייסון (Dyson) הציגה השבוע את ה-Dyson V15s Detect Submarine, השואב האבק האלחוטי השוטף הראשון של החברה, המגיע כגרסה משודרגת לדגם ה-V15 Detect הקיים בתוספת ראש ניקוי חדש לניקוי רטוב של הרצפה.

לצד שואב האבק הרובוטי 360 Vis Nav, המסמן את חזרתה של דייסון לשוק שואבי האבק הרובוטיים, אנו מקבלים גם את שואב ה-V15s Detect Submarine, המגיע כניסיון הראשון של החברה בתחום השואבים הרטובים.

השואב מגיע כגרסה משודרגת לדגם ה-V15 Detect הרגיל אותו סקרנו בעבר, שואב שהוחלף באופן מבלבל מעט בדגם ה-V12 Slim, הצפוי לקבל גם הוא גרסת Submarine בהמשך.

גרסת ה-Submarine החדשה זהה למעשה לדגם ה-V15 Detect הקיים של החברה, כאשר ההבדל העיקרי הוא ראש הניקוי הרטוב החדש, הכולל 8 סילוני מים המספקים כמות מים מדודה לניקוי רטוב של הרצפה באמצעות רולר המיקרופייבר המובנה.

המים המגיעים ממיכל בנפח 300 מ”ל, אשר לפי החברה אמור להספיק לניקוי שטח של כ~110 מ”ר, כאשר לצידו ניתן למצוא מיכל מים מלוכלכים בנפח 360 מ”ל לאיסוף הפסולת מהרצפה.

שואב הדייסון V15 Detect Submarine (מקור דייסון)
שואב הדייסון V15 Detect Submarine (מקור דייסון)

שואב ה-V15 Detect Submarine צפוי להיות זמין למכירה במועד מאוחר יותר במהלך 2023, כאשר החברה לא מסרה צפי השקה מדויק או מחיר לדגם החדש.

באופן מצער, נראה כי ראש הניקוי הרטוב החדש יהיה יעודי לדגמי ה-Submarine החדשים של ה-V15 ובהמשך V12, כאשר משתמשים המחזיקים בשואבים בסדרות אלו כבר היום לא יוכלו להוסיף להם את ראש הניקוי הרטוב, אלא יאלצו לקנות שואב אבק “שלם” וחדש לשם כך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים