סטאלון יוצא למשימת פרישה בטריילר לבלתי נשכחים 4

סילבסטר סטאלון מתוך “בלתי נשכחים 4” (תמונה: EX4 Productions, באדיבות Lionsgate)

כמעט עשור אחרי הסרט הקודם, אולפני ליונסגייט חוזרים לפרק חדש בסדרת סרטי האקשן עם טריילר ל“בלתי נשכחים 4” (Expend4bles). הפעם, החבורה תקלע למשבר מדיני בין רוסיה לארה”ב, שעלול לפתוח לא פחות ממלחמה גרעינית.

סילבסטר סטאלון חוזר לגלם את בוגר הכוחות המיוחדים ברני רוס בפעם האחרונה בהחלט, שכן הודיע שלא יחזור לככב בסרטי המשך, אם יהיו כאלה. אליו יצטרפו שוב ג’ייסון סטיית’האם, דולף לונדגרן, ורנדי קוטור.

הטריילר מתחיל עם מומחה הנשקים לי כריסמס (סטיית’האם) אשר משיק זוגיות עם דמות חדשה בגילומה של מייגן פוקס (“רובוטריקים”). האקשן מוצא דרכו גם לרומנטיקה, כאשר הזוג פוצח במשחק מקדים בצורת קרב.

ברני רוס מגיע לביתו של כריסמס עם בקשה לסייע במשימה חדשה. על החבורה לרדוף אחר ספינה מלאה בחומרי נפץ גרעיניים שנחטפה על ידי טרוריסטים. במטרה למנוע מלחמת עולם שלישית, הלוחמים פולשים לספינה ויוצאים לקרב על חייהם.

מתוך
מתוך “בלתי נשכחים 4” (תמונה: EX4 Productions, באדיבות Lionsgate)

הסרט מגיע בסימן העברת הלפיד, כאשר סטיית’האם, שמשמש גם כמפיק, משתלט על הנהגת הכנופייה כדי להכין את הקרקע לעזיבתו של סטאלון. בנוסף, מצטרפים לחבורה פרצופים חדשים בדמות הראפר 50 סנט (“כוח”), כוכב האקשן הסיני טוני ג’ה (“מהיר ועצבני 7”), לוי טראן (“מי מתגורר בבית היל”) ואנדי גרסיה (“אושן 13”).

בולט בהיעדרו הוא ארנולד שוורצנגר, שלא יגיח לסרט החדש. את הכוכב אפשר לראות במקום בסדרת האקשן החדשה שלו בנטפליקס, “Fubar”.

את הסרט החדש יביים סקוט וואו (“הצורך במהירות”), שגם אמון על קומדיית האקשן החדשה “The Hidden Strike” עם ג’קי צ’אן וג’ון סינה.

“בלתי נשכחים 4” יינחת בבתי הקולנוע בארה”ב ב-22 בספטמבר. טרם נמסר מתי יגיע לאקרנים בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים