הוכרז: Xiaomi Watch 2 Pro – שעון ה-Wear OS החדש של שיאומי

שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro (מקור שיאומי) שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro (מקור שיאומי)

שיאומי (Xiaomi) הכריזה על ה-Xiaomi Watch 2 Pro, שעון ה-Wear OS החכם החדש של החברה המגיע עם מסך AMOLED בגודל 1.43 אינץ’.

השעון מתבסס על פלטפורמת ה-Snapdragon W5+ Gen 1 של קוואלקום ומציע זמן שימוש ארוך של עד 65 שעות ואפשרות לקישוריות סלולרית.

שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro החדש הוכרז לצד ההשקה הגלובאלית של רצועת ה-Xiaomi Smart Band 8, כאשר הוא מגיע בעיצוב קלאסי וסטנדרטי יותר, עם גוף עשוי פלדת אל-חלד בקוטר 46 מ”מ, צמד כפתורים וכתר מסתובב בחלקו הימני.

הוא משלב מסך AMOLED עגול בגודל 1.43 אינץ’ וברזולוציית 466×466, עם בהירות של עד 600 ניט.

השינוי הגדול ביותר בשעון החדש הוא השימוש במערכת ה-Wear OS החכמה של גוגל, זאת בניגוד לדגמים הקודמים, בהם ה-Xiaomi Watch S2 ושעון ה-Xiaomi Watch S1 אותו סקרנו באתר, שהתבססו על מערכת הפעלה יעודית וסגורה של שיאומי.

המערכת החדשה תרוץ על פלטפורמת ה-Snapdragon W5+ Gen 1 העדכנית של קוואלקום עם 2GB זיכרון ואחסון מובנה בנפח של 32GB.

שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro (מקור שיאומי)
שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro (מקור שיאומי)

השעון החדש יגיע עם תמיכה במעקב אחר למעלה מ-150 סוגי פעילויות ספורט, עם תמיכה במעקב מיקום ב-5 טכנולוגיות שונות (GPS, Beidou, GLONASS, GALILEO, QZSS) עם תדר כפול (L1+L5) לדיוק משופר ועמידות במים עד לעומק של 50 מטרים (5ATM), כאשר הוא יוכל לנטר את הדופק, שינה, רויית החמצן בדם והרכב גוף עם חיישן BIA (ר”ת Bioelectrical impedance analysis) מובנה.

סוללת ה-495mAh המובנית בשעון צפויה להציע זמן שימוש של יותר מיומיים לפי החברה, עם עד 65 שעות בגרסת ה-Bluetooth הרגילה ועד 55 שעות בגרסת ה-eSIM עם קישוריות סלולרית פעילה. טעינת השעון מבוצעת באמצעות מטען מגנטי יעודי של שיאומי.

שעון ה-Xiaomi Watch 2 Pro החדש של שיאומי יהיה זמין למכירה באירופה במחיר של החל מ-269 ו-329 אירו לדגמי ה-Bluetooth ו-eSim בהתאמה. נכון לעכשיו אין צפי זמינות או מחיר לשעון החדש בשוק הישראלי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים