החברות של חנן סביון וגיא עמיר עומדת למבחן בסדרה חדשה של נטפליקס

מתוך מתוך “באש ובמים” (באדיבות נטפליקס)

נטפליקס חושפת הצצה לסדרה הישראלית החדשה “באש ובמים” מאת יוצרי “עספור”, חנן סביון וגיא עמיר. הסדרה צפויה לעלות בנובמבר, ותהיה זמינה לא רק בישראל אלא למנויי נטפליקס ב-190 מדינות ברחבי העולם.

בדומה ליצירותיהם הקודמות, סביון ועמיר גם ייככבו בתפקידים הראשיים בסדרה העוקבת אחר פיני וניסו – חברי ילדות בלתי נפרדים ואוהדי כדורגל שרופים, המנהלים בר שכונתי בירושלים. חברותם תעמוד במבחן כאשר הבר שבבעלותם נמצא בסכנת סגירה בשל קשיים כלכליים, והם נאלצים להתמודד עם מכשולים שמאיימים להפריד ביניהם.

אל סביון ועמיר יצטרפו בצוות השחקנים גם אפרת בוימולד (“פרודים”), יניב סוויסה (“קופה ראשית”), שלומי אברהם (“האחיות המוצלחות שלי”), יעל שטולמן (“שאטו עין כרם”), עומר חזן (“שבאבניקים”), שיר אברמוב (“זאת וזאתי”) וסוול אריאל אור (“מלכת היופי של ירושלים”).

הסדרה צולמה בישראל, גאורגיה ואוקראינה, והופקה על ידי אדר שפרן, משה אדרי, רוני אברמובסקי ודנה שטרן.

באנגלית, תיקרא הסדרה “Bros”, בחירה מעט תמוהה עקב סרט הקולנוע באותו השם שיצא בשנה שעברה (בישראל תחת השם “אין גברים כאלה”) והוכיח כאחד הכשלונות הקופתיים הגדולים של אולפני יוניברסל.

“באש ובמים” תהיה הסדרה דוברת העברית הראשונה שנטפליקס מפיקה. הרשת פיתחה מספר הפקות ישראליות בעבר, אך אלו שילבו בין עברית לאנגלית. הבולטת ביניהן הייתה הסדרה “פגע וברח” (Hit & Run) מאת יוצרי “פאודה” ליאור רז ואבי יששכרוף, אשר הסתיימה אחרי עונה אחת בלבד.

לצד אלו, נטפליקס הגיעה גם להסכם ייחודי עם כאן 11, במהלכו סדרות הערוץ כמו “קופה ראשית”, “המפקדת” ו“שעת אפס” הפכו זמינות גם למנויי נטפליקס, אך בישראל בלבד.

“באש ובמים” תמנה 8 פרקים ותעלה לנטפליקס ב-9 בנובמבר, 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים