הוכרז: שעון ה-Xiaomi Watch S3 החכם מגיע עם חוגה מתחלפת

שעון ה-Xiaomi Watch S3 (מקור שיאומי) שעון ה-Xiaomi Watch S3 (מקור שיאומי)

שיאומי (Xiaomi) הכריזה אמש (ה’, 26.10) על שעון ה-Xiaomi Watch S3, השעון החכם הראשון של החברה שמגיע עם מערכת ה-HyperOS החדשה, לצד מסך AMOLED בגודל 1.43 אינץ’, חוגת שעון הניתנת להחלפה, יכולת מעקב אחרי למעלה מ-150 פעילויות ספורט שונות, אפשרות ל-eSIM מובנה וזמן סוללה של עד 15 ימים.

שיאומי הציגה את שעון ה-Watch S3 החדש במהלך אירוע השקת סדרת הדגל Xiaomi 14, כשהוא מצטרף ל-Xiaomi Watch 2 Pro שהוכרז רק בחודש הקודם, כשבדומה לו, ה-Watch S3 מגיע עם מסך AMOLED בגודל 1.43 אינץ’, ברזולוציית 466×466 ובבהירות של עד 600 ניט, אך עם גוף מעט גדול יותר בקוטר 47 מ”מ עם צמד כפתורים בחלקו הימני.

הפיצ’ר הייחודי ביותר בשעון החדש הוא החוגה הפיזית שמקיפה את המסך. בעוד ששעונים חכמים עם חוגות פיזיות מסתובבות הם לא דבר חדש, שיאומי מציעה למשתמשים את היכולת להחליף את החוגה הפיזית על מנת להתאים את השעון לטעמם האישי בצורה טובה יותר מאשר רק בהחלפת תצוגת השעון הרגילה, דבר המזכיר מעט את שעון ה-Watch GT Cyber של וואווי.

שעון ה-Xiaomi Watch S3 (מקור שיאומי)
שעון ה-Xiaomi Watch S3 (מקור שיאומי)

שיאומי לא סיפקה יותר מדי פרטים על המפרט הטכני של השעון עצמו, אך בניגוד למערכת ה-Wear OS של גוגל שמגיעה בשעון ה-Watch 2 Pro, בדגם ה-Watch S3 החדש יהיה ניתן למצוא את מערכת ה-HyperOS החדשה והיעודית של שיאומי, עם היכולת לבצע שיחות מהשעון דרך הסלולר או ישירות מהשעון בגרסת ה-eSIM.

מלבד זאת, השעון יציע למשתמשים תמיכה במעקב אחר למעלה מ-150 סוגי פעילויות ספורט, עם תמיכה במעקב מיקום ב-5 טכנולוגיות שונות (GPS, Beidou, GLONASS, GALILEO, QZSS) עם תדר כפול (L1+L5) לדיוק משופר ועמידות במים עד לעומק של 50 מטרים (5ATM), כאשר הוא יוכל לנטר את הדופק, שינה, רוויית החמצן בדם והרכב הגוף בעזרת חיישן משודרג עם 12 ערוצים למעקב מדויק אחר מדדי המשתמש.

שעון ה-Xiaomi Watch S3 (מקור שיאומי)
שעון ה-Xiaomi Watch S3 (מקור שיאומי)

מבחינת זמן הסוללה שלו, שעון ה-Watch S3 מגיע עם סוללת 486mAh מובנית שנועדה לספק זמן שימוש ארוך של עד 15 ימים בשימוש סטנדרטי או עד 5 ימים עם מסך פועל תמיד (AOD), כאשר זמן הסוללה של גרסת ה-eSIM יעמוד על עד 7 ימים בשימוש סטנדרטי או עד 3 ימים בשימוש כבד לפי החברה.

שעון ה-Xiaomi Watch S3 החדש של שיאומי זמין למכירה בסין במחיר של 799 ו-999 יואן (כ~445 ו~557 ש”ח) לדגם הסטנדרטי וה-eSIM בהתאמה.

טלווזיית ה-Xiaomi S Pro 85 Mini LED

לצד מכשירי ה-Xiaomi 14 הסלולריים ושעון ה-Watch S3, שיאומי הכריזה על הרחבת סדרת טלוויזיות ה-Mini LED של החברה עם דגם ה-85 אינץ’ החדש המצטרף לדגמי ה-65 ו-75 אינץ’ הקיימים של החברה.

הטלוויזיה עצמה מגיעה ברזולוציית 4K ותדר רענון של 144Hz, כאשר היא כוללת 1440 אזורי תאורה נפרדים המאפשרים לטלווזיה להציע בהירות של עד 2400 ניט עם עמידה של 94% מתקן הצבעים DCI-P3.

בדומה לכלל המוצרים החדשים של שיאומי, הטלוויזיה החדשה לגיע עם מערכת ה-HyperOS המעודכנת של החברה המופעלת על ידי ערכת שבבים לא ידועה הכוללת 4 ליבות Cortex-A73 וליבת Mali-G52 גרפית, לצד 4GB זיכרון, אחסון מובנה של 64GB וצמד רמקולי 15W מובנים.

טלווזיית ה-Xiaomi S Pro 85 Mini LED (מקור שיאומי)
טלווזיית ה-Xiaomi S Pro 85 Mini LED (מקור שיאומי)

טלוויזיית ה-Xiaomi S Pro Mini LED החדש בגודל 85 אינץ’ תהיה זמינה למכירה בסין החל מה-31 באוקטובר במחיר של 9999 יואן (כ~5574 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים