הבינה המלאכותית של סמסונג תאפשר תרגום שיחות בזמן אמת

Samsung Galaxy S23 Ultra (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Samsung Galaxy S23 Ultra (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

סמסונג (Samsung) מכריזה על “עידן חדש בבינה המלאכותית בגלקסי” עם חשיפה של פיצ’ר ה-AI Live Translate Call, שיאפשר לתרגם שיחות טלפון בזמן אמת על מנת להקל על אנשים לשוחח זה עם זה גם אם הם לא מדברים באותה השפה, פיצ’ר שיהיה זמין בתחילת השנה הבאה כחלק מסל פתרונות AI נוספים.

מירוץ החימוש בתחום ה-AI לא פוסח על תחום הסלולר עם פלטפורמות סלולריות חזקות יותר מתמיד ולצידן פתרונות בינה מלאכותיים שונים דוגמת Samsung Gauss, מודל הבינה המלאכותית החדש של סמסונג שיגיע כחלק מה-Galaxy AI, פתרון הבינה המלאכותית שישולב בדור הבא של מכשירי החברה.

פיצ’ר התרגום החדש ישולב באופן מובנה בחייגן של סמסונג הזמין במכשירי החברה, דבר שימנע את הצורך לעבור בין אפליקציות שונות ויספק למשתמשים חווית תרגום חלקה יותר לשיחות שלהם.

בתמונה אותה צירפה סמסונג להכרזת הפיצ’ר החדש ניתן לראות כי ה-AI Live Translate Call יתרגם בזמן אמת את השיחה לשפת המשתמש ויציג בנוסף תמלול כתוב ומתורגם של השיחה עצמה.

AI Live Translate Call (מקור סמסונג)
AI Live Translate Call (מקור סמסונג)

סמסונג הכריזה כי Galaxy AI ופיצ’ר ה-AI Live Translate Call יהיו זמינים בתחילת השנה הבאה.

בעוד שהחברה לא ציינה זאת באופן מפורש, ניתן להניח כי Galaxy AI ושלל פתרונות ה-AI הבאים של סמסונג ישולבו בסדרת מכשירי ה-Galaxy S24.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים