הוכרז: Shadow Blade Gamepad 2 – בקר משחק מבית RedMagic

בקר ה-Shadow Blade Gamepad 2 (מקור REDMAGIC) בקר ה-Shadow Blade Gamepad 2 (מקור REDMAGIC)

חברת RedMagic, מותג הגיימינג של נוביה (Nubia), השיקה את ה-REDMAGIC Shadow Blade Gamepad 2, בקר גיימינג חדש בעבור מכשירים סלולריים שנועד להעניק להם בקרים פיזיים בדומה לקונסולות משחקים רגילות לקבלת חווית גיימינג טובה יותר.

אחד מהטרנדים הגדולים ביותר בתחום הסלולר בשנים האחרונות הוא מכשירי הגיימינג הסלולריים דוגמת מכשיר ה-Red Magic 9 Pro של החברה או ה-ROG Phone 8/8 Pro (סקירה) של ASUS.

מכשירים אלה מכילים פיצ’רים דוגמת מקשים נוספים הניתנים להגדרה במשחקים או חיבור טעינה שלא יפריע למשתמש להטעין ולשחק בו זמנית בגלל המיקום שלו בצד המסך.

בזמן שהפיצ’רים הנוספים במכשירי הגיימינג מציעים חווית גיימינג משופרת, גיימרים רבים מעדיפים בקרים פיזיים, דבר שהוליד תחום של בקרים יעודיים למכשירים סלולריים דוגמת בקר ה-Shadow Blade Gamepad 2 החדש של RedMagic, שהופך מכשיר סלולרי לקונסולת גיימינג ניידת.

 

בקר ה-Shadow Blade Gamepad 2 (מקור REDMAGIC)
בקר ה-Shadow Blade Gamepad 2 (מקור REDMAGIC)

במקרה של ה-Shadow Blade Gamepad 2, הבקר מגיע עם מערך שליטה סטנדרטי הכולל D-Pad בחלק השמאלי וכפתורי שליטה סטנדרטיים (ABXY) בחלק הימני, לצד צמד ג’ויסטיקים, כפתורי כתף וכפתורים אחוריים לחווית משחק משופרת.

הבקר מתחבר למכשיר הסלולרי באמצעות מחבר USB-C וכולל יציאת USB-C נוספת, דרכה ניתן להטעין את המכשיר הסלולרי בזמן משחק גם אם אין לו יציאה מובנית נוספת, כפי שקיים בחלק ממכשירי הגיימינג.

בקר ה-Shadow Blade Gamepad 2 החדש של REDMAGIC זמין למכירה במחיר של כ~95 דולר (כ~358 ש”ח). הוא מתאים למכשירים סלולריים בגובה של 110 עד 185 מ”מ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים