סמסונג עשויה לשלב סוללה גדולה יותר ב-Galaxy Z Flip 6 המתקפל

Samsung Galaxy Z Flip 5 (צילום: רונן מנדזיצקי) Samsung Galaxy Z Flip 5 (צילום: רונן מנדזיצקי)

המכשירים המתקפלים הבאים של סמסונג צפויים להיחשף רק במחצית השנייה של השנה, אך כבר עכשיו חושפת הדלפה פרטים על ה-Galaxy Z Flip 6 המעידה על שילובה של סוללה גדולה יותר במכשיר, שתגיע במבנה מפוצל.

על פי הפרטים שחושף אתר Galaxyclub.nl, הסוללה שתשולב בפליפ 6 תגיע במבנה מפוצל, כפי שהיה גם עבור הפליפ 5, אם כי קיבולות הסוללות יהיו גדולות יותר ויביאו את ה-Galaxy Z Flip 6 לקיבולת סוללה משולבת של 4,000mAh, קפיצה נאה מקיבולת של 3,700mAh עליה מצהירה סמסונג עבור ה-Galaxy Z Flip 5.

הגדלת קיבולת הסוללות במכשיר עשויה לתרום באופן משמעותי לחיי הסוללה שלו ולאפשר לסמסונג לנצל את המשאבים עם עדכונים בצד החומרה והתוכנה גם יחד.

סדרת ה-Galaxy Z Flip נהנית גם מהיכולת להשתמש במסך החיצוני עבור פעולות רבות, מה שמצאנו בסקירה האחרונה שלנו לפליפ 5 ככלי חסכוני למדי, שהאריך עבורנו את זמן השימוש במכשיר, כך שהגדלת הסוללה תתרום באופן משמעותי יותר עבור מי שינצלו את המסך החיצוני באופן ניכר.

Samsung Galaxy Z Flip 5 (צילום: רונן מנדזיצקי)
Samsung Galaxy Z Flip 5 (צילום: רונן מנדזיצקי)

עוד ייתכן כי הגדלת הסוללה תגיע על מנת להתמודד גם עם העיבוד הדרוש על המכשיר לצורך ביצוע פעולות בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית Galaxy AI, אפשרויות כמו תיקון ושינוי תמונות, סיכום ותרגום טקסטים ועוד, כל אלה הוצגו לראשונה עם מכשירי סדרת ה-Galaxy S24.

בשלב זה לא ידועים פרטים רבים אודות המכשיר המתקפל הבא בסדרת הפליפ, אך הדלפה קודמת דיברה על עדכון משמעותי למערך הצילום, זה ישודרג לשימוש בחיישן 50 מגה-פיקסל ראשי, זאת על פני השימוש המתמשך של סמסונג בזוג מצלמות 12 מגה-פיקסל בדגמים אלה בשנים האחרונות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים