הדלפה: כך ייראה ה-Galaxy Z Fold 6 המתקפל של סמסונג

Galaxy Z Fold 6 (הדלפה: OnLeaks / smartpix) Galaxy Z Fold 6 (הדלפה: OnLeaks / smartpix)

אנו עדיין במרחק של כחצי שנה מחשיפתם של זוג המכשירים המתקפלים הבא של סמסונג, ה-Galaxy Z Fold 6 וה-Galaxy Z Flip 6, אך כמיטב המסורת, כבר במועד זה מציג המדליף הסדרתי OnLeaks (דרך smartpix) תמונות הממחישות את עיצובו של דגם ה”פולד 6″, לצד כמה פרטים על מפרטו הטכני.

שינויים בעיצוב הגלקסי Z פולד 6

עיצובו של הדגם המתקפל הגדול של סמסונג צפוי לקבל עדכון המתבסס על עדכוני העיצוב שקיבל מכשיר ה-Galaxy S24 Ultra שהושק לאחרונה, עם מבנה בעל פינות ישרות יותר, כשלצד זאת אנו צפויים למצוא גם שינוי במידותיו.

על פי ההדלפה, סמסונג מתכננת לצמצם את גובהו של ה-Galaxy Z Fold 6, כך שיהיה נוח יותר להגיע לחלקים העליונים של המסך, בין אם למסך הפנימי כשהמכשיר פתוח ובין אם למסך החיצוני כשהוא סגור.

גדלי המסכים לא צפויים להשתנות, אלה יעמדו על 7.6 אינץ’ עבור המסך הפנימי ו-6.2 אינץ’ עבור המסך החיצוני, אך גובהו של המכשיר צפוי להצטמצם בכ-1.4 מ”מ, בעוד רוחבו יגדל בכ-2.6 מ”מ, כאשר המידות המלאות על פי ההדלפה יעמדו על 153.5 מ”מ לגובה, 132.5 מ”מ לרוחב ובעובי של 6.1 מ”מ במצב פתוח, מול מידות של 154.9×129.9×6.1 מ”מ בדגם ה-Fold 5 הנוכחי.

מן התמונות ניתן ללמוד כי מערך הצילום המשולש בגבו של המכשיר ישמור על עיצובו, וכך גם מצלמת הסלפי ה”נסתרת”, הממוקמת מתחת לתצוגה הפנימית.

Galaxy Z Fold 6 (הדלפה: OnLeaks / smartpix)
Galaxy Z Fold 6 (הדלפה: OnLeaks / smartpix)

מפרט טכני: Galaxy Z Fold 6

בצד המפרט הטכני מעריך המדליף כי נמסיך למצוא זוג מסכי Dynamic AMOLED בקצב רענון של 120 הרץ, עם עדכון לבהירות גבוהה יותר של עד 2600nits, עדכון הדומה לזה שביצעה החברה בדגמי ה-Galaxy S24 לאחרונה.

מתחת למכסה ככל הנראה נמצא את מערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy, לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 12 או 16 גיגה-בייט ורכיב אחסון מהיר (UFS 4.0) בנפח מירבי של 1 טרה-בייט.

השאלה הגדולה נוגעת לסוללה. דגם הפולד 5 שילב סוללת 4400mAh עם תמיכה בטעינת 25 וואט, והיינו שמחים לראות עדכון בחלק זה, אך בשלב הנוכחי אין הערכות בנושא.

מערך הצילום המשולש בגבו של הפולד 6 צפוי לשלב חיישני 50 מגה-פיקסל (ראשי), 12 מגה-פיקסל (זווית רחבה) ו-10 מגה-פיקסל (טלפוטו), מצלמת 10 מגה-פיקסל לצילומי סלפי דרך המסך החיצוני (כשהמכשיר סגור) ומצלמת 4 מגה-פיקסל הנסתרת מתחת לתצוגה הפנימית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים