מופע פופ הופך לסיוט בסרט החדש של מ. נייט שאמלאן

מתוך “Trap” (באדיבות Warner Bros. Pictures)

אשף הטוויסטים מ. נייט שאמלאן (“החוש השישי”, “מיסטר גלאס”) עובד מהר, וקצת יותר משנה אחרי סרטו הקודם “דפיקה בדלת” הוא מציג טריילר לסרט האימה הבא שלו – “Trap”.

הסרט עוקב אחר אב (ג’וש הארטנט, “אופנהיימר”) ובתו המתבגרת שהולכים לצפות יחד במופע פופ גדול ומרשים של אמנית מפורסמת. במהלך ההופעה יבינו השניים כי אינם נמצאים בסתם הופעת פופ אלא בעיצומו של אירוע אפל ומרושע.

בטריילר אנו רואים את הבת, ג’ודי, נרגשת לקראת ההופעה ומאבדת סבלנות לאביה הבדחן שמעכב אותם בכניסה עם השטויות שלו. השניים מתיישבים במקומם עם בייגלה שקנו במזנון ומחכים עד שהזמרת, ליידי רייבן, סוף סוף תעלה לבמה.

ההופעה מדהימה כפי שהילדה ציפתה, ובאמצע אחד השירים האב יוצא להשתמש בשירותים ומשאיר אותה במושבה. בחוץ שם לב האב כי האולם מרושת במצלמות וניידות משטרה מחכות בחוץ. הוא שואל את אחד מאנשי האבטחה לגבי זה, והמאבטח חושף בפניו שהמשטרה חושדת כי רוצח סדרתי בשם “הקצב” נמצא באולם.

בידיעה שהרוצח עלול להיות שם, המשטרה הציבה מלכודת לתפיסתו ולמעשה כל המופע הינו אירוע שנועד לעצור אותו. האב המפוחד נכנס לתא השירותים, שם נחשף כי הוא עצמו “הקצב”, שמבין כעת שהוא תקוע באולם מלא שוטרים שמחפשים אותו – מבלי לדעת את זהותו.

מתוך
מתוך “Trap” (באדיבות Warner Bros. Pictures)

בנוסף לבימוי הסרט, שאמלאן גם כתב את התסריט. זוהי מוכיחה כשנה עמוסה עבור הבמאי, שאמון כמפיק בסרט האימה “הם רואים הכל” (The Watchers) שביימה בתו, אישנה נייט שאמלאן, וצפוי לנחות בבתי הקולנוע ביוני.

עוד בצד המשפחתי, בתו השניה של שאמלאן, סלקה, תגלם בסרט את זמרת הפופ ליידי רייבן. סלקה היא אכן זמרת במציאות, שהוציאה את אלבום הבכורה שלה ב-2022. סלקה כתבה וביצעה ארבעה שירים עבור הסדרה “סרבנט” (Servant) של אפל tv פלוס – גם היא בהפקתו של שאמלאן האב.

הסרט “Trap” צפוי להגיע לבתי הקולנוע באוגוסט  2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים